بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 61749
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 30 شهریور 99 6:23 ب.ظ

۳ پروژه آبرسانی روستایی در استان بوشهر افتتاح شد

ثلاث-۳ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان‌‌های دشتی و دشتستان شامل آب‌شیرین‌کن لاور ساحلی، آبرسانی و تامین آب روستای فاریاب و دهرود سفلی در آیین ارتباط زنده با وزارت نیرو و با حضور وزیر نیرو و استاندار بوشهر افتتاح شد.


۳ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان‌‌های دشتی و دشتستان شامل آب‌شیرین‌کن لاور ساحلی، آبرسانی و تامین آب روستای فاریاب و دهرود سفلی در آیین ارتباط زنده با وزارت نیرو و با حضور وزیر نیرو  و استاندار بوشهر افتتاح شد.

 اعتبار اجرای این پروژه‌ها ۱۱۴ میلیارد و‌۲۰۰ میلیون ریال است و با افتتاح  این پروژه‌ها ۶ هزار و ۵۰۰ نفر  از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها بهره‌برداری از سایت آب‌شیرین کن ۶۰۰ مترمکعبی نوار ساحلی دشتی می‌باشد که با بهره برداری از این پروژه به ۴ روستای زیارت ساحلی، گلستان، کبگان و لاور ساحلی آبرسانی می‌شود.

بهره برداری از شبکه آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای دهرود سفلی و فاریاب از دیگر پروژه های افتتاحی امروز بود که این روستاها در شهرستان دشتستان قرار دارند و با افتتاح دو پروژه آبرسانی یاد شده مشکل دیرینه ساکنان این روستاها برطرف می‌شود.

در پویش آبرسانی هرهفته الف ب_ایران امروز به صورت همزمان طرح‌های آبرسانی در سراسر کشور  در ۴۰۰ روستا با جمعیت ۲۸۱ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ۳۷۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن