بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 26440
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 29 اسفند 94 2:53 ب.ظ

رئیس بیمارستان کنگان خبر داد

داروخانه درمانگاه کوثر کنگان افتتاح شد

اختصاصی ثلاث- رئیس بیمارستان کنگان از راه اندازی داروخانه درمانگاه تخصصی کوثر خبر داد.

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان کنگان در گفتگو با ثلاث از راه اندازی داروخانه درمانگاه تخصصی کوثر در این شهر خبر داد.

وی در ابتدای سخنش ضمن تشکر از دکتر رئیسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: جناب دکتر رئیسی یک ظرفیت و نعمت بزرگ برای استان بوشهر در بحث بهداشت و درمان می باشد.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان عنوان کرد: در روز معارفه بنده که حدودا سه ماه پیش بود، جناب دکتر رئیسی بر راه اندازی هر چه سریع تر داراخانه درمانگاه کوثر تاکیر کرد.

حیدری اظهار داشت: چالش های زیادی روبروی ما بود. طی رایزنی هایی که با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عمل آوردیم، این داروخانه( کوثر) با حمایت دانشگاه علوم پزشکی به بخش خصوصی واگذار شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه این درمانگاه(کوثر) فعلا و روزانه بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ نفر مراجعه کننده دارد و این مراجعین مجبور بودند برای تهیه داروی خود به سطح شهر رفته و هزینه های جانبی و گرما را متحمل شوند، اکنون و با راه اندازی داروخانه کوثر، این مشکل حل شده و مردم به راحتی داروی خود را از فضای داخلی خود درمانگاه تهیه می کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: کلینیک کوثر در ایام نوروز آماده ارائه خدمات به همشهریان و هم وطنان گرامی می باشد.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان همچنین خبر داد: تاسیس آزمایشگاه ویژه و پس از آن سونوگرافی و رادیولوژی نیز از دیگر برنامه های ما برای سال ۹۵ در درمانگاه تخصصی کوثر است.

 

 

درمانگاه کوثر

 

نظرات

  1. حرف منصفانه says:

    جا دارد از طریق همین سایت که بدون ادعا و به عنوان موثق ترین سایت جنوب استان است، از دکتر حیدری و البته جناب دکتر رییسی تشکر کنیم. و هیچ چیز بالاتر از خدمت به خلق خدا نیست.
    انشالله خداوند بهتون سلامتی عنایت کند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن