بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29778
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 18 تیر 95 8:37 ب.ظ

از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری حمایت می‌کنیم

جشنواره ملی عکس ثلاث اقدامی مثبت و ارزشمند بود/ جشنواره های نوروزی و تابستانه باعث معرفی بهتر و رونق اقتصادی منطقه می شود

اختصاصی ثلاث- نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره عکس ثلاث اقدامی مثبت و ارزشمند بود و باید فعالیت‌های اینچنین مورد حمایت قرار گیرند.

سکینه الماسی

به گزارش ثلاث، سکینه الماسی با بیان اینکه جنوب استان بوشهر نیازمند فعالیت‌های فرهنگی – گردشگری برای حفظ هویت بومی و تاریخی خود است، اظهار داشت: جشنواره عکس ثلاث یکی از نمونه‌ فعالیت‌های خوب و موثر است که در صورت حمایت می‌تواند در دوره آینده در سطح گسترده‌تری برگزار شود.

وی با تاکید بر لزوم حمایت همه دستگاه‌ها و ادارات از خلاقیت‌های جوانان افزود: هنر، بهترین ابزار برای تقویت و معرفی هویت‌ یک جامعه و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است و حمایت از هنرمندان و فعالین اجتماعی در این راستا ضروری است.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در ادامه به ظرفیت‌های گردشگری جنوب استان بوشهر اشاره کرد و یکی از وجوه فراموش شده‌ی توسعه‌ی جنوب استان بوشهر را صنعت بزرگ و پررونق گردشگری خواند‌.

سکینه الماسی با ذکر برخی از پتانسیل‌های حوزه گردشگری در جنوب استان بوشهر، دریا و ساحل زیبا، طبیعت دارای جاذبه، اماکن تاریخی، بازار ارزان و توریسم صنعتی را از جمله این ظرفیت‌ها خواند و گفت: راه‌های دسترسی مناسب دریایی، زمینی و هوایی بخشی از زیرساخت‌های و الزامات گردشگری است که در جنوب استان وجود دارد و باید برای ایجاد سایر زیرساخت‌های این حوزه نیز تلاش کرد.

الماسی با اعلام رایزنی با سرمایه گذاران برای ورود به موضوع گردشگری مانند ساخت هتل در شهرستان‌های جنوب استان بیان کرد: در صورت آمادگی سرمایه گذاران برای حمایت و رفع موانع احتمالی آمادگی کامل دارم.

جشنواره های نوروزی و تابستانه باعث معرفی بهتر و رونق اقتصادی منطقه می شود

سکینه الماسی در پایان به امکان برگزاری‌ جشنواره‌های نوروزی و تابستانی در جنوب استان اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌ها باعث معرفی بهتر منطقه و رونق اقتصادی خواهد شد و در شرایط رکود فعلی کمک شایانی به بازار و کسبه خواهد بود.

 

شایان ذکر است که نخستین جشنواره عکس ملی ثلاث با حضور عکاسانی از ۲۱ استان کشور ( اردیبهشت ماه ۹۵ ) در شهرستان کنگان به مدت سه روز برگزار شد.

گفتنی است که کنگانی ها در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری نخستین جشنواره تابستانه کنگان” هستند. این جشنواره در صورت فراهم نشدن شرایط برگزاری در شهریور ماه در ماهی دیگر از سال انجام خواهد شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن