بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30492
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 5 مرداد 95 0:29 ق.ظ

رئیس پلیس فتا: از تلگرام استفاده نکنید

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس فتا به کاربران ایرانی فضای مجازی توصیه کرده است از شبکه ی پیام رسان تلگرام استفاده نکنند.

به گزارش ثلاث به نقل از خبرگزاری مهر ، هادیانفر با اشاره به قرار داشتن سرور های این پیام رسان در خارج از کشور افزوده است: «غالباً اطلاعات بارگذاری شده در این سرور توسط بیگانگان مورد سوء استفاده قرار می گیرد و در واقع ادمین اصلی تلگرام، در برخورد با پدیده ی جرم در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی اراده ی جدی ندارد».

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته و در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه ها و مشکلات مردمی، صبح امروز دوشنبه، چهارم مردادماه، سردار هادیانفر به همراه چند نفر از معاونان و مدیران خود از ساعت ۹ تا ۱۲ در دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) حضور یافته است.

وی با رسیدگی به شکایات و مشکلات مطروحه ی تعدادی از شهروندان پیرامون فضای سایبری با موضوعات هتک حیثیت در تلگرام، توهین به مقدسات و ترویج بی بند و باری، دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده است.

به گفته ی رئیس پلیس فضای سایبری کشور، بیشترین مشکلاتی که توسط مردم در این جلسه مطرح شده، به نحوه ی استفاده و فعال شدن پیام رسان تلگرام باز می گشته است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن