بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30992
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 16 مرداد 95 8:29 ب.ظ

معرفی برترین های شطرنج در استان بوشهر / کنگانی ها خوش درخشیدند

 ثلاث – رئیس هیات شطرنج استان بوشهر گفت: برترین های مسابقات شطرنج در رده های سنی زیر ۱۲ سال تا زیر ۱۸ سال این استان معرفی شدند.

سید ایمان بکا  افزود: این مسابقات با حضور ۱۴۰ شطرنج باز در رده های سنی زیر۱۲،۱۴،۱۶،۱۸ سال دختران – پسران قهرمانی استان بوشهر و اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در خانه شطرنج بوشهر برگزارشد.
وی بیان کرد: نفر برتر هر رده سنی این دور از مسابقات علاوه بر دریافت حکم و مدال به مسابقات کشوری نیز اعزام می شوند.
بکا اضافه کرد: این مسابقات درهفت دور و به روش سوئیسی برگزار شد و در رده های مختلف سنی پسران و دختران نتایج زیر بدست آمد.
رده سنی زیر ۱۲ سال دختران با حضور ۲۰ شرکت کننده برگزار شد که نازنین هاشمی از شهرستان بوشهر، زینب قاسمی و زهرا قاسمی از شهرستان جم به رتبه های نخست تا سوم دست یافتند.
رده سنی زیر ۱۴ سال دختران که با حضور ۹ شرکت کننده برگزار شد نویسا گودرزی از شهرستان بوشهر، فاطمه حیدری و کتایون سلطانی از شهرستان جم به مقام های اول تا سوم رسیدند.
رده سنی زیر ۱۶ سال دختران نیز هشت نفر حضور داشتند که محدثه مرادی از شهرستان جم، ریحانه شیخیانی از شهرستان کنگان و زینب ممنون از شهرستان دشتستان به عنوان های نخست تا سومی دست یافتند.
در رده سنی زیر ۱۸ سال دختران که با حضور چهار شرکت کننده برگزار شد پریان تلشکی و فاطمه هاشمی از شهرستان بوشهر و شیوا پولادی از شهرستان جم مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در رده سنی زیر ۱۲ سال پسران که با حضور ۴۱ شرکت کننده برگزار شد محمد رنجبر از شهرستان کنگان، امیرمحمد چشم آلوس از شهرستان بوشهر و رسول وزیری با شهرستان بوشهر به ترتیب به عنوان های اول تا سوم دست یافتند.
در رده سنی زیر ۱۴ سال پسران که با حضور ۲۱ شرکت کننده برگزار شد امیرحسین عارف از شهرستان تنگستان، پارسا رکنی از شهرستان بوشهر و پویا یعقوبی از شهرستان جم به مقام های برتر رسیدند.
در رده سنی زیر ۱۶ سال پسران نیز که با حضور ۱۳ شرکت کننده برگزار شد یونس کبگانی و فردین هاشمی از شهرستان بوشهر، شایان ناصری از شهرستان جم به رتبه های اول تا سوم دست یافتند.
در رده سنی زیر ۱۸ سال پسران نیز ۲۲ نفر حضور داشتند که عرفان خدری از شهرستان گناوه، محمد صادق زمان ثانی از شهرستان جم و شایان قلی زاده از شهرستان دشتستان رتبه های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

برچسب ها: ,

نظرات

  1. شطرنج باز says:

    خیلی خبر خشک و بی روح گزارش شده . درخشش خوب شطرنج بازان کنگانی در همین حد!
    اقای بحرینی خیلی تبعیض قائل هستند بین رشته های ورزشی
    از اقای بحرینی بپرسید برای شطرنج کنگان چکار کرده؟ چند بار و چگونه از شطرنج بازان کنگانی تجلیل کرده؟

  2. شطرنج باز says:

    اسم پارسا دهقانی از قلم افتاده نفر اول زیر هشت سال

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن