بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 47727
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 23 اردیبهشت 97 4:27 ب.ظ

افتتاح نخستین باشگاه رسمی شطرنج در کنگان

به گزارش ثلاث : باحضور مسئولین محلی و ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی شطرنج ذهن پویا افتتاح شد.

باحضور مسئولین محلی و ورزشکاران باشگاه فرهنگی ورزشی شطرنج ذهن پویا به مدیریت کاظم ربیعی افتتاح شد.

به گزارش ثلاث معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری کنگان در این آیین گفت: توسعه ورزش شهرستان کنگان سیاست راهبردی مجموعه دولت در این شهرستان است.
احمد خاک نژاد افزود: شهرستان کنگان استعدادهای ورزشی فراوانی دارد که در صورت توجه و حمایت از آنها ، می توانند در سطح ملی و بین المللی از حیثیت شهرستان ، استان و حتی کشور دفاع کنند.

شیخیانی رئیس هیات شطرنج شهرستان کنگان نیز ضمن قدردانی از همراهی مسئولین و با تبریک افتتاح این باشگاه ورزشی درسطح شهرستان کنگان گفت: که با روی آوری نوجوانان وجوانان به فضاهای ورزشی وافتتاح چنین مجموعه هایی در شهر کنگان و پرورش واستعداد یابی در همه رشته های ورزشی باعث شادابی در بین کودکان نوجوانان وحتی بزرگسالان خواهد شد وشاهد جامعه ای پویا و ورزشی خواهیم بود.

ماشالله شیخیانی گفت: در حال حاضر ۴ باشگاه به صورت رسمی و غیر رسمی در شهرستان کنگان فعالیت دارند که بیش از ۲۰۰ شطرنج باز را پوشش داده و پرورش می دهند.

در این مراسم ربیعی ضمن تشکر از همراهی مسئولین شهر، اداره ورزش و جوانان و هیات شطرنج کنگان؛ خواستار تعامل و همکاری بیشتر مسئولین جهت پیشرفت این رشته ورزشی شد.
مسئول باشگاه فرهنگی ورزشی ذهن پویا نیز در این آیین گفت: در حال حاضر شهرستان کنگان استعدادهای فراوانی در حوزه ورزش فکری شطرنج دارد که با ساماندهی این استعدادها در آینده نزدیک ورزشکاران این رشته خلاق می توانند در سطوح مختلف افتخار آفرینی کنند.
کاظم ربیعی افزود: قرار است در این باشگاه کلاس هایی برای بانوان و آقایان در سنین و سطوح مختلف از جمله دوره های نوآموز ، آمادگی ، مقدماتی ، متوسط ، پیشرفته و قهرمانی بصورت خصوصی ، نیمه خصوصی و عمومی برگزار گردد.
وی با تشکر از همراهی و همکاری فرمانداری ، اداره ورزش و جوانان ، شهرداری وشورای اسلامی شهر خواستار گسترش و توسعه همکاری ها و حمایت ها از این باشگاه شد.

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    آدرس ذهن پویا رو بزارید لطفا

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن