بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49327
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 12 مرداد 97 2:16 ب.ظ

فوتبالیست کنگانی :

با ایرانجوان در تعقیب لیگ برتر هستم

عقیل ربیعی فوتبالیت کنگانی در گفتگو با ثلاث : آرزوی احیای فوتبال شهرستان کنگان را دارم تا بازیکنان خوب شهرم مجبور به رفتن به شهرهای دیگر نباشند.

به گزارش ثلاث – عقیل ربیعی بازیکن خلاق و دوست داشتنی کنگانی که آقای گلی لیگ بوشهر را در افتخارات خود دارد امسال با نظر مثبت سرمربی ایرانجوان به نماینده بوشهر در لیگ دو پیوست
ربیعی در گفتگو با ثلاث اظهار داشت : سختی های زیادی را در این سالها تحمل کردم تا بتونم در سطح اول استان بازی کنم ولی متاسفانه بارها مورد بی مهری قرار گرفتم.
این فوتبالیست کنگانی گفت: خوشبختانه کنگان استعداد های زیادی را در فوتبال دارد و این امر نیازمند توجه بیشتر متولیان امر است تا این استعدادها شکوفا شوند.


وی در خصوص دعوت به تیم پارس جنوبی گفت: طبق دعوتی که از پارس جنوبی جهت تست داشتم حتی مجبور شدم بلیط رفت و برگشت را خودم تهیه نمایم و با هزینه شخصی راهی تهران شوم.
وی افزود: بارها به مسئولین جهت حمایت مراجعه کردم ولی متاسفانه همیشه درب ها بسته بود ولی امیدواریم در آینده ای نه چندان دور شاهد حمایت های بیشتر از سوی آنها باشیم.
ربیعی گفت: از مربی خوبم جناب خرمزی که به جوانی مثل من بها داد و اعتماد کرد سپاسگزارم و امیداورم بتونم جواب اعتمادش را داده و مثمرثمر باشم.
وی گفت: آرزوی احیای فوتبال شهرستان کنگان را دارم تا بازیکنان خوب شهرم مجبور به رفتن به شهرهای دیگر نباشند.


وی در خصوص آمادگی اش گفت: وضعیت خوبی در ایرانجوان بوشهر دارم و امیدوارم بتونم با گلزنی و بازی های خوب موثر واقع شوم.
ربیعی بازی در لیگ برتر را خواسته اصلی خودش عنوان کرد و ابراز داشت : دوست دارم فصل آینده در کنار علی دشتی دومین بازیکن لیگ برتری کنگان باشم
وی ابراز امیداوری کرد : امیدوارم امسال علی دشتی به عنوان آقای گلی لیگ برتر برسد و جزء لیست بازیکنان دعوتی به تیم ملی قرار بگیرد.
این بازیکن کنگانی گفت: تشکر ویژه میکنم‌ از حسین دورقی و علی نیکوکار که همواره در کنار بنده بودند و از من حمایت کردند.

 

خبرنگار : حجت عبدالهی

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن