بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62130
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 3 آبان 99 0:43 ق.ظ

تیم میداف کنگان قربانی ضعف مدیریتی ورزش و جوانان شهرستان

ثلاث- تیم ریشه دار میداف کنگان که قدمت ۵٠ ساله دارد و در فصل قبل قهرمان استان بوشهر شده بوده است از مسابقات پیشرو انصراف داد.


به گزارش ثلاث تیم میداف کنگان طی ارسال نامه ایی در تاریخ ١٣٩٩/٧/٢٩ یعنی سه روز قبل به هیات فوتبال کنگان و بدلیل ضعف در مدیریت تربیت بدنی این شهر ،تبعیض و نداشتن برنامه مشخص و عدم حمایت از سوی متولیان ورزش شهر از مسابقات لیگ برتر جوانان و لیگ یک بزرگسالان استان بوشهر کناره گیری کرد و در نامه خود قید کرده است تا زمانی که ریاست و سبک مدیریت بر ورزش کنگان به این شکل می باشد فعالیت های ورزشی خود به حالت تعلیق در می آورد.

لازم به ذکر است که این تیم با پشتکار و برنامه ریزی چند ساله و سرمایه گذاری بر جوانان این شهر و نه از طریق خریدن امتیاز تیمی به سطح اول فوتبال استان راه یافته و طی سالهای گذشته بدون داشتن غیبتی در مسابقات ، از طرف مسئولین و متولیان این شهر مورد بی مهری قرار گرفته است و حتی دریغ از یک تقدیر ساده از این مجموعه ! و دیگر اینکه جام قهرمانی این باشگاه مشخص نیست کدامین جا گم شده است!

این تیم بالای ۴٠٠ ورزشکار در تمام رده های سنی زیر پوشش خود دارد،
حال جای سوال این هست که وقتی مسئولین ورزش این شهر توانایی برنامه ریزی و پشتیبانی از داشته های خود را ندارند ، با کدام منطق با خرید امتیاز تیم های شهرهای دیگه به این بی نظمی ها دامن میزنند و با رفتارهای خود هیزم به اتش اختلاف بین تیم های موجود میریزند؟

اگر میشود طی یک ساعت مشکلات تیمی که امتیاز خود را فروخته است حل کنند ، چرا بعد از گذشت چند روز نتوانسته اند برای حل مشکلات ریشه دارترین و قدیمی ترین تیم کنگان که با قهرمانی خود به لیگ برتر استان راه یافته است راه حلی پیدا کنند؟؟!!

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن