بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56733
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 21 شهریور 98 11:03 ب.ظ

دومین پیروزی حاصل شد؛

ابوذر کنگان، تیمی در قامت مدعی

ثلاث- از هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر، تیم ابوذر، با سه گل، پرسپولیس دیلم را شکست داد.

به گزارش ثلاث، عصر امروز و از هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر، دو تیم ابوذر کنگان و پرسپولیس دیلم در مقابل هم صف آرایی کردند.

در این دیدار تماشایی و مهیج که در ورزشگاه شهدای کنگان و در حضور تماشاگران کنگانی برگزار شد، تیم فوتبال ابوذر، با نتیجه قاطع ۳ بر صفر، حریف خود را شکست داد.

تیم فوتبال ابوذر در پایان هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر با کسب شش امتیاز، ۸ گل زده، دو گل خورده و تفاضل مثبت ۶ در انتظار سایر بازی های باقی مانده هفته دوم خواهد ماند که جمعه انجام می شود.

محمد اوس با هتریک در این بازی، هر سه گل تیم ابوذر را به ثمر رساند. اوس در پایان هفته دوم با به ثمر رساندن ۵ گل، خود را به عنوان یکی از شانس های مسلم آقای گلی این رقابت ها معرفی کرد. باید منتظر ماند و دید که چه تیمی می تواند در مقابل خط حمله ترسناک تیم ابوذر( محمد اوس و امید ربیعی) ایستادگی کند و این ماشین گل زنی را مهار نماید.

ابوذر کنگان تا اینجای بازی ها، خود را در قامت یک مدعی برای کسب عنوان قهرمانی مطرح کرده است و چنانچه اتفاق غیر منتظره ای نیفتد، قطعا در ادامه رقابت ها، تیم فوتبال ابوذر کنگان در لیگ امسال، با نمایش دلچسب و هجومی خود، با سرمربیگری احسان رحیمی و حمایت هواداران، دلربایی بیشتری خواهد کرد.

 

از نکات قابل توجه، حضور پر تعداد تماشاگران در این بازی بود که به نوعی خاطرات بازی های پر تماشاگر ابوذر را در مرحله کشوری یادآوری نمود.

حضور سکینه الماسی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر در ورزشگاه و مشاهده دقایقی از این دیدار نیز، از دیگر نکات قابل توجه این مسابقه بود.

 

در لیگ برتر فوتبال استان بوشهر ۱۲ تیم با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

خبرنگار: مصطفی صفایی

.

.

نظرات

  1. mohammad says:

    بسیار عالی بود بچه ها همگی خسته نباشید..احسنت…انشالله به امید خدا امسال با برد بیشتری از زمین میرویم بیرون

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن