بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 58514
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 3 بهمن 98 11:04 ب.ظ

تیم فوتبال ابوذر کنگان نایب قهرمان زیر ۱۷ ساله های استان بوشهر شد/ صعود به مرحله کشوری

ثلاث- تیم فوتبال ابوذر کنگان نایب قهرمان زیر ۱۷ ساله های استان بوشهر شد ولی به علت اخذ میزبانی در مرحله کشوری نیز حضور خواهد داشت.

 

دیروز از سری مسابقات فوتبال قهرمان زیر هفده سال استان و دور برگشت فینال مسابقات بین دو تیم سرشناس استان، شاهین شهرداری بوشهر و ابوذر کنگان  به میزبانی ابوذر در استادیوم شهدای کنگان در یک هوای بارانی برگزار شد. تلاش پایاپای دو تیم به تساوی یک بر یک به پایان رسید و با توجه به پیروزی ۳ بر یک در دور رفت شاهین قهرمان شد و ابوذر به نایب قهرمانی مسابقات دست یافت .

این بازی در یک هوای بارانی و با یک ساعت و نیم تاخیر بدلیل عدم حضور داور برگزار شد و ابوذر در غیاب سه بازیکن اصلی خود (امیر رضا صداقت. علی چابک  و احمد رضا صداقت ) بدلیل مصدومیت و محرومیت در برابر شاهینی قرار گرفت که در تمام رده های سنی نوجوانان.  جوانان، امید و بزرگسالان در لیگ برتر کشور حضور دارند. تیم شاهین بوشهر مستقیما به مرحله کشوری صعود کرد و تیم ابوذر کنگان در مرحله کشوری به عنوان میزبان حضور خواهد داشت و در مسابقات شرکت می کند.

شایان ذکر است مسابقات گروه ۴ کشوری از شانزدهم بهمن ماه با حضور تیمهای ابوذر کنگان . ایرانجوان شهر کرد ، شاهین بوشهر . نماینده کهکلویه و بویر احمد  ، خوزستان  و اصفهان در زمین چمن مصنوعی شهدای کنگان  به میزبانی ابوذر کنگان برگزار می شود. انتظار می رود تا مسئولین شهرستان، استان و صنعت برای این میزبانی، کمک موثری نمایند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن