بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56920
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 29 شهریور 98 2:01 ب.ظ

رقابت جذاب از هفته های ابتدایی این فصل

تساوی ابوذر در روز صعود سیرافی ها به رتبه ۴ جدول

ثلاث- از هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان بوشهر، ابوذر کنگان به مساوی رسید و سیراف کنگان هر سه امتیاز بازی را به دست آورد.

روز گذشته تیم فوتبال ابوذر کنگان مهمان تیم پرسپولیس خورموج بود. این بازی نفس گیر پس از پایان ۹۰ دقیقه تلاش برای دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم شایسته و مدعی ابوذر در روزی که برای تثبیت صدر نشینی خود فرصت خوبی داشت، از این دیدار یک امتیاز کسب نمود و مجموع امتیازات خود را به ۷ رساند. از سویی دیگر، رقبای این تیم از این فرصت استفاده کاملی برده و با کسب سه امتیاز بازی های خود در هفته سوم، با یک فرار سه امتیازی، از ابوذر عبور کرده و به صدر رسیدند. این نخستین بار است که در این فصل، خط حمله ابوذر کنگان موفق به گل زنی نمی شود. تیم های آبی پوشان تنگ زرد و پارس احمدی پس از بازی های هفته سوم با کسب حداکثر امتیازات یعنی ۹ امتیاز، به ترتیب در رتبه اول و دوم قرار گرفتند. هر چند تیم ابوذر کنگان فرصت کسب سه امتیاز و حفظ صدر نشینی خود را از دست داد اما این تیم در بازی خارج از خانه موفق به کسب یک امتیاز شده که بسیار ارزشمند است. تیم ابوذر کنگان همچنان با ۸ گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر فوتبال استان بوشهر را در اختیار دارد. تیم ابوذر یک تیم قدرتمند با توانایی بالا است که قطعا در بازی های آینده شرایط فنی و توانایی های تیمی خود را بیشتر بروز خواهد داد. این تیم از کادر فنی خوبی برخوردار است و در کنار بازیکنان با کیفیتی که دارد، می تواند همچنان مدعی لیگ باشد.

 

 

دیگر نماینده شایسته شهرستان کنگان یعنی تیم سیراف کنگان نیز در این دوره از رقابت ها، شروعی خوب و امیدوار کننده داشته است. سیرافی ها در بازی نخست، میزبان خود یعنی سپاهان بوشهر را با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف کردند. امیر حسین آقا جری و جاسم کوهی، گلهای سیراف را در آن بازی به ثمر رساندند.  سیرافی ها در دومین دیدار، به عنوان میزبان در مقابل حریف خود یعنی الماس وحدتیه صف آرایی کردند و با استفاده از امتیاز میزبانی و یک بازی حساب شده و زیبا ، با  ۳  گل تیم الماس وحدتیه دشتستان را شکست دادند. جاسم کوهی ۲ گل و عبدالرحیم بصیری ۱ گل برای تیم سیراف به ثمر رساندند. سیرافی ها در بازی سوم نیز در دیداری نزدیک با نتیجه ۲ بر ۱ میزبان خود یعنی پرسپولیس دیلم را مغلوب کردند تا سه امتیاز ارزشمندی را با گل های عبدالرحیم بصیری و حبیب مظلومی به حساب خود واریز کنند و با ۷ امتیاز، پشت سر ابوذر در رتبه چهارم قرار گیرند.

کسب این سه امتیاز از چند جهت برای سیرافی ها بسیار ارزشمند است. تیم سیراف کنگان نشان داد که هفته به هفته روند رو به رشد خود را ادامه می دهد و کیفیت فنی خود را به رقبا دیکته می کند.

سیرافی ها، این سه امتیاز را در شرایطی به دست آوردند که مهمان رقیب خود بودند و این موضوع در دور برگشت کار را اندکی برای ان ها راحت تر می کند.

محمد صفری مدیر عامل باشگاه سیراف کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: متاسفانه پیش فصل، تمرینات خوبی نداشتیم اما به یاری خدا و با توانمندی و همت بچه ها و کادر فنی، هفته به هفته  بهتر می شویم.

وی افزود: در چند هفته ابتدایی فصل، بازی های سختی داریم که این نیز به شانس ما در قرعه کشی بر می گردد . ولی با شناختی که از توانایی های تیمم دارم، مطمئنا شرایط ما در هفته های آینده بهتر می شود.

سفری عنوان کرد: در نیم فصل اول، اکثر بازی های ما با تیم هاییست که به لحاظ مسافت با ان ها خیلی فاصله داریم و باید به عنوان مهمان با آن ها رقابت کنیم، اما این موضوع در نیم فصل دوم کاملا شرایط را برای ما راحت خواهد کرد.

خبرنگار: مصطفی صفایی

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن