بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62526
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 24 آبان 99 12:30 ب.ظ

مصاحبه اختصاصی با بازیکن کنگانی تیم جوانان پرسپولیس+ تصاویر تمرین

ثلاث-ابراهیم پرهیزکار بازیکن کنگانی تیم جوانان پرسپولیس تهران تمرینات خود را با جدیت با این تیم پیگیری می‌کند.

ابراهیم پرهیزکار بازیکن جوان شهرستان کنگان که از مدتی قبل با عقد قرارداد به عضویت تیم جوانان پرسپولیس درآمد با خبرنگار ثلاث گفتگویی انجام داده است که در ادامه مشروح آن را میخوانید:

لطفا بفرمایید که از چه زمانی به عضویت باشگاه پرسپولیس تهران در آمدید؟

سلام عرض ادب و‌احترام دارم خدمت ورزش دوستان خصوصا علاقه‌مندان به فوتبال در کل کشور و استان بوشهر، حدودا ۵ ماه است که در تهران ساکن هستم و با تیم جوانان پرسپولیس تمرین میکنم.

در چه پستی بازی میکنید؟

پست اصلی من دفاع آخر است اما امسال در تیم پر افتخار جوانان پرسپولیس در پست دفاع چپ و برخی اوقات هم دفاع راست مورد استفاده قرار داده‌اند.

شرایط باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس را چطور می بینید؟

همیشه باشگاه پرسپولیس یک باشگاه بزرگی بوده است و خواهد بود و شخصا از اینکه پیراهن جوانان این تیم را بر تن کرده‌ام ، افتخار می‌کنم.

تا چه حد به تیم بزرگسالان فکر می‌کنید؟ و آیا عضو شدن در تیم اصلی و بزرگسالان پرسپولیس به راحتی امکان پذیر است؟

خدا بزرگ است. تلاش می‌کنم و قطعا تا آخرین توان ذهنی و جسمی خود را می‌گذارم تا بتوانم روزی به تیم بزرگسالان پرسپولیس برسم و پیراهن آن را بر تن کنم. به هر حال هر چیز که خدا بخواهد همان می‌شود و من فقط با توکل بر خدا، تمام تلاشم را بکار می‌گیرم.

دوست دارید از چه افراد یا مربیان یا دوستانی تشکر کنید؟

از خانواده‌ام که در این چند سال اخیر تا کنون زحمات زیادی برای من کشیدند واقعا تا آخر عمر ممنونم خصوصا پدر و مادرم و برای این دو عزیز و نعمت الهی آرزو می‌کنم همیشه سلامت باشند. نمی‌دانم چطور زحمات این دو عزیز را جبران کنم ، امیدوارم از من راضی باشند.

همچنین از همه عزیزان و دوستانی که برای پیشرفت من قدم برداشتند و یا زبان خیر گذاشتند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

سرمربی و کادر فنی تیم چه کسانی هستند؟

سر مربی تیم آقای مجید پروین، مربی آقای محمد برزگر ، سرپرست تیم آقای یعقوب فاطمی مقدم و مربی گلر هم آقای جواد باقری است. از این عزیزان هم به شکل ویژه تشکر می‌کنم که به بنده اعتماد کردند و بنده را به عضویت خانواده بزرگ پرسپولیس درآوردند تا بتوانم در قالب بازیکن در این تیم خدمت کنم. قطعا آرزوی هر بازیکنی است که لباس تیم بزرگ پرسپولیس را بر تن کند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن