بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3115
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 21 مرداد 93 11:13 ق.ظ

معاون سیاسی فرماندار کنگان

تشکل های مردم نهاد شهرستان باید توسعه و تقویت شوند

اختصاصی ثلاث- معاون سیاسی فرمانداری کنگان گفت: از متولیان امور سازمان های مردم نهاد نیز می خواهم که تمام تلاش خود را در زمینه ی توسعه و تقویت این تشکل ها بکار گیرند .

به گزارش ثلاث، نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد شهرستان کنگان با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار برگزار شد.

در این نشست صمیمی سازمانهای مردم نهاد شهرستان کنگان از جمله موسسه زورق هنر، موسسه همیاری طلوع نور، موسسه سیراف پارس، کانون اندیشه و گفتگوی جوان، انجمن صدای جوان، کانون جوانمردان، انجمن نبض زمین، انجمن معتادان گمنام و نیز گروه مردمی مقابله با آلودگی زیست محیطی و تهدیدات سلامت حضور داشتند.

نداشتن مکان مناسب برای فعالیت، عدم حمایت کافی از سوی مسئولین مختلف، عدم تمدید به موقع مجوز توسط سازمان های مربوطه و عدم باور پذیری و اعتماد به جوانان؛ به عنوان مشکلات مهم سازمانهای مردم نهاد از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.

برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در زمینه محیط زیست، تشکیل اتاق فکر، افزایش مشارکت بین سازمان های مردم نهاد شهرستان، تربیت نیروی انسانی جوان برای مدیریت شهرستان، راهکارهایی بود که توسط حاضران در این نشست بیان شد.

در این نشست مقرر شد برای رفع مشکلات و نیز همگرایی و توانمندسازی سمن ها (سازمان های مردم نهاد) برنامه هایی در سطح شهرستان برگزار شود و همه ادارات شهرستان از تمام ظرفیت قانونی خود برای حمایت از آنها استفاده کنند.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان نیز در این نشست گفت: بسیار خوشحالم که در خدمت عزیزانی هستم که خود را در مقابل امروز و فردای جامعه ،مسوول می دانند و سختی ها ، مشکلات و ناملایمات آنان را خسته و نا امید نکرده و با انرژی و امید به آینده در اینجا حضور پیدا کرده اند .

احمد خاکنژاد افزود: از آنجا که اعتقاد راسخ به توانایی و شایستگی جوانان ، خصوصا جوانان این شهرستان دارم و سال ها در کنار آنان افتخار خدمت داشته ام، یکی از وظایف اصلی خود را توجه به توسعه سازمان های مردم نهاد می دانم و امیدوارم این همنشینی و هم اندیشی مقدمه ای برای تقویت تشکل های موجود و شکل گیری تشکل های جدید و حضور همه جوانان در عرصه های مختلف باشد و قدم های مهمی در جهت توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرستان و تبدیل استعدادهای بالقوه به بالفعل برداشته شود، ضمن اینکه بتوانیم قسمتی از مشکلات و معضلات موجود را با همکاری ، همراهی و همفکری جوانان عزیز بر طرف کنیم .

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم استفاده از توان جوانان خصوصا جوانان عضو این تشکل ها به عنوان مشاور در کنار مسوولان ترجیحا با تخصص و توان مرتبط ، هم کمک بزرگی به به روز شدن برنامه ها خواهد نمود و هم اینکه جوانان را برای پذیرفتن مسولیت های مهمتر در آینده آماده خواهد نمود .

معاون سیاسی فرمانداری کنگان در پایان گفت: از متولیان امور سازمان های مردم نهاد نیز می خواهم که تمام تلاش خود را در زمینه ی توسعه و تقویت این تشکل ها بکار گیرند .

 

 

 

نظرات

  1. M@tin says:

    با تشکر فراوان از معاون سیاسی فرمانداری کنگان جناب آقای احمد خاکنژاد
    خدا قوت برادر

  2. محمود سنبلی says:

    ای ول دمت اقای خاکنژاد. من به شما خیلی ایمان دارم شما خیلی مرد زحمت کشی هستید خدا قوت

  3. علی says:

    خدا آقای خاک نژاد رو نگه دار باشه، پاک به معنای واقعی.
    کنگانی ها از این آدم استفاده کنید

  4. آرینو says:

    تلاش این مرد موجب تحسین و تقدیر است ان شاالله بتونی به هدفت برسی و این استعداد های
    نهفته را شکوفا کنی و این نامهربانی های گذشته را جبران کنی
    از فرماندار عزیز نیز می خواهیم که به این نیروی فعال میدان بیشتری بدهد تا بتواند توانایی های خویش را نشان بدهد و جبران مافات کند
    خداوند یار و نگهدار خدمتگزاران این مرز و بوم باشن

  5. با سلام….
    خوشحالیم که بعد از مدتها کسی متولی امور شد که کل هم و غم ایشان شکوفایی تمام استعدادهایی که در این شهرستان نهفته است و جبران ما فات کند….
    جناب خاکنژاد تلاش شما همیشه در این شهرستان در هر جا که بودی مشهود بوده و مورد تقدیر است…
    از خداوند منان خواهان توفیقات بیشتر و بیشتر برای جنابعالی در همه زمینه ها هستیم.

  6. ناشناس says:

    خدا قوت آقای خاکنژاد
    از شما خواهش دارم مقوله ورزش خصوصا فوتبال فراموش نشود که جوانان با استعدادی در این زمینه داریم که متاسفانه بخاطر بی توجیها به بالفعل در نیامدند ضمنا باشگاهدارها واقعا دارند زحمت می کشند و جهت توسعه فوتبال از حق زن و بچه شان می گیرند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن