بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32550
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 12 شهریور 95 4:01 ب.ظ

با دعوت الماسی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به جنوب استان می‌آید

ثلاث _ نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورار اسلامی از سفر‌ قریب الوقوع معاون مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به حوزه‌ی انتخابیه‌اش خبر داد.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورار اسلامی از سفر‌ قریب الوقوع معاون مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به حوزه‌ی انتخابیه‌اش خبر داد.
به گزارش ثلاث به نقل از عصر بوشهر ، سکینه الماسی با بیان اینکه دکتر رضوی در این سفر به هر چهار شهرستان حوزه‌ی انتخابیه سر می‌زند، خاطر نشان کرد: امیدواریم از ظرفیت‌های ایشان برای توسعه جامعه روستایی استفاده کنیم.
الماسی با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ، یاد اور شد : بخش قابل توجهی از اقتصاد مقاومتی در روستاها توسط معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور حمایت می‌شود.
وی زمان این سفر را هفته‌ی پیش رو خواند و افزود : امیدوارم با همکاری فرمانداران و سایر مدیران اجرایی بتوانیم قدمی برای توسعه‌ی مناطق روستایی برداریم.
عضو ‌کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، توسعه‌ی روستاها و رفع مشکلات آن‌ها را یکی از بخش‌های مهم برنامه ششم توسعه خواند و افزود: باید بتوانیم عقب‌ماندگی خود را جبران کنیم و روستاهای جنوب استان امکان قرارگرفتن در جمع روستاهای نمونه کشور را دارد.
پیش از این هم، وزیر کار، رئیس سازمان‌های تامین اجتماعی، فنی و حرفه‌ای و بهزیستی کل کشور به همراه تعدادی از معاونین و مدیران ارشد این وزارتخانه به دعوت الماسی سفری دو روزه به جنوب استان داشتند که دستاوردهای خوبی به دنبال داشت‌.

 

 

 

نظرات

  1. كنگان says:

    خانم الماسى وعده هاى پوچى در زمینه هنر به هنرمندان کنگان دادید پس امید داریم که وعده هاى دیگرتان نیزپوچ باشد.از همین اول کار وعده هاى پوچ. نیاز هاى هنرمندان را رفع و رجوع نکرید و جمع هنرمندان را ارزو به دل گذاشتید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن