بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62585
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 27 آبان 99 3:52 ب.ظ

قصه دردناک درمان در جنوب استان بوشهر و سخنی با دکتر کشمیری

در همین چند وقت اخیر درفضای مجازی شهرستان لیستی از مواد غذایی مورد نیاز بیمارستان دست به دست می شد و از مردم درخواست می گردید که به کمک بیمارستان بشتابند و این قصه دردناک درمان در جنوب مثنوی هفتاد من است.

پرده اول
درجلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان دکتر احمدی اظهار داشت :”از وضعیت بهداشت ودرمان استان رضایت ندارم و رضایتمندیم از پروژه های این حوزه در حدصفر است و چرا نارضایتی ونگرانی مردم از وضعیت ومشکلات بیمارستان را نمی شنوند؟”
پرده دوم
دکتر کشمیری بلافاصله دروضعیت خود اینگونه نوشت:”کرونا، وبا و طاعون ما را نمی کشد بلکه نامهربانیها و… و گزارش عملکرد چهارساله و کلیپی از تلاش کادر درمان در مبارزه باکرونا را در معرض دید مخاطبان قرار داد”
پرده سوم

ثلاث با پیگیری های انجام داده به نتایجی دست یافت که جالب است مخاطبان در جریان آن قرار بگیرند
اما اظهارات نماینده مجلس بر اساس گزارش نماینده دانشگاه علوم پزشکی از پیشرفت فیزیکی پانزده درصدی درمانگاه تخصصی شهید هاشمی در کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان و سایر کاستی ها بود.
“در سال گذشته دکتر کشمیری درمصاحبه ای در محل پروژه مذکور اعلام نموده بود، تاپایان فروردین سال ۱۳۹۹ اسکلت درمانگاه به پایان خواهد رسید.”
در بازدیدی که دکتر احمدی ازبیمارستان کنگان داشته متوجه می شود که دیگ زباله سوز و سیستم اکسیژنساز نیز دراین شرایط سخت کرونایی مدت مدیدی است ازکار افتاده و متولیان امر در استان اقدام مثمری را انجام نداده اند و همراهان مریض هریک آچار بدست به دنبال نصب کپسول اکسیژن هستند و مصیبتی بر مصائب مردم زجرکشیده اضافه شده است.
وی با پیگیری مستمر درمرکز؛ هر دو موضوع را ازمحل اعتبارات نفت مرتفع نمودند. در همین چند وقت اخیر درفضای مجازی شهرستان لیستی از مواد غذایی مورد نیاز بیمارستان دست به دست می شد و از مردم درخواست می گردید که به کمک بیمارستان بشتابند و این قصه دردناک درمان در جنوب مثنوی هفتاد من است.
اما پرده آخر
جناب رییس دانشگاه
لطفا به جای گزارش عملکرد دیگران به این مواردی که در زمان تصدی جنابعالی اتفاق افتاده است، به صورت کوتاه پاسخ داده و شفاف سازی کنید
۱ -سهم اعتبارات استانی و ملی بهداشت و درمان حوزه جنوب درسال۱۳۹۸ ، ۱۷/۷ درصد میباشد.
۲ -سهم اعتبارات استانی و ملی در همین حوزه درسال ۱۳۹۷ ، ۱۶/۶ درصد بوده است.
۳ -مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریالی که از محل اعتبارات شورای راهبردی برای مبارزه با کرونا در اختیار شما قرار گرفت چند درصد آن درحوزه جنوب هزینه نموده اید؟
۴ -تصمیم رییس شورای راهبردی مبنی بر تامین تجهیزات و سایر نیازمندی های بیمارستانی که شخصا در اختیار حوزه سلامت جنوب قرار داد . نشان دهنده واقعیت تلخی از درصد ناچیز بند یادشده بود وصد البته عدم اعتماد.
۵ -دستگاه سی آرم بیمارستان کنگان بیش از دوماه است ازکار افتاده و علیرغم انعکاس موضوع تاکنون اقدامی نشده است و هزینه های اضافی بیماران و اتلاف وقت را چه کسی باید پاسخگو باشد؟
۶ -اینکه عسلویه شهرستان پردرآمدی است غیرقابل انکار است . لطفا محل احداث بیمارستان و درصد پیشرفت آن را بیان نمایید, زیرا هرچه جستجو نمودیم در گزارش عملکردتان نیافتم
۷ -و نکته آخر جنابعالی فرمودید نامهربانی ها ما را می کشد و نه …
مدیر داخلی تخصصی
ترین بیمارستان یعنی بیمارستان قلب مرکز استان دارای مدرک تحصیلی ادبیات می باشد. فکر نمی کنید این نامهربانی در حق کادر پرتلاش و متخصصین درمان؛ سهمگین تر است!!

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن