بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 57853
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 آذر 98 7:36 ب.ظ

فرماندارکنگان

شرایط برگزاری انتخابات در جنوب استان بوشهر فراهم است

ثلاث-فرماندار شهرستان کنگان گفت: مقدمات کار برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوب استان بوشهر فراهم شده است.


سیدعلی پاک‌نژاد پیش‌ازظهر امروز در اولین روز نام‌نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مقدمات کار برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه فراهم شده است.

فرماندار کنگان و رییس هیات اجرایی حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر، افزود: مکان‌هایی برای هیات نظارت، اجرایی و بازرسی در این حوزه پیش‌بینی شده است.

وی بیان داشت: با حضور برخی از داوطلبان در روز نخست کلید انتخابات در این حوزه انتخابیه رقم خورد و هیات اجرایی شهرستان کنگان تا فردا تشکیل خواهد شد.

پاک‌نژاد یادآور شد: اجرای دقیق قانون و فراهم کردن شرایط برای حضور حداکثری، صیانت از آرای مردم به‌عنوان توصیه اکید رهبر فرزانه انقلاب و رعایت اصل بی‌طرفی از شاخص‌های مهم ستاد انتخابات است.

وی گفت: مردم شریف حوزه انتخابیه جنوب نیز همچون گذشته با حضور حداکثری بتوانند برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات نظام رقم بزنند.

به گزارش ثلاث، هم‌زمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مقامات اجرایی و محلی، ستاد انتخابات جنوب استان بوشهر در فرمانداری کنگان آغاز به‌کار کرد.

خبرنگار:ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن