بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 38791
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 بهمن 95 5:37 ب.ظ

استاندار بوشهر در کنگان ؛

توسعه استان در گرو نیروی انسانی با کیفیت / احداث هدفمند پروژه دهکده بزرگ گردشگری کنگان

به گزارش ثلاث : استاندار بوشهر در حاشیه بازدید از پروژه دهکده گردشگری بندر کنگان با تبریک دهه فجر گفت: این مجموعه ۲۰۰ هکتار با پهنه جدید جهت احداث دهکده گردشگری کنگان به ما می دهد.

به گزارش ثلاث : استاندار بوشهر در حاشیه بازدید از پروژه دهکده گردشگری بندر کنگان با تبریک دهه فجر گفت: این مجموعه ۲۰۰ هکتار با پهنه جدید جهت احداث دهکده گردشگری کنگان به ما می دهد.

مصطفی سالاری گفت: امیدواریم دست اندر کاران پروژه به گونه ای عمل کنند که حداقل ۵۰ متر از نوار ساحلی حفظ شده و ساحل ماسه ای و بکر دریا به صورت طبیعی باقی بماند.

وی افزود : برای این پروژه کد ارتفاعی، بالا گرفته نشود تا هزینه های پروژه به تبع آن افزایش نیابد.

وی گفت: هدف از این پروژه صرفاً نه برای قدم زدن شهروندان در کنار ساحل است بلکه نگاه اصلی ما بر رونق کسب و کار و استفاده از ظرفیت گردشگری آن برای جذب توریست و فعالیت های رفاهی و خدماتی مانند رستوران، فست فود، تفریحات دریایی و … جهت رونق شهر و بازار است و امیدواریم بر این اساس طراحی و یا در طراحی ها بازنگری شود.

سالاری گفت: امیدواریم در ماه های آتی شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این پروژه تا نقطه مطلوب باشیم.

وی در ادامه سنت حسنه تقدیر از دانش آموزان برتر و نخبگان مناطق مختلف استان را در مراسم مختلف خواستار شد و ابراز داشت : تجلیل از دانش آموزان برتر و استعدادهای هر منطقه و معرفی آنها به مردم در مراسم مختلف گنجانده شود تا از ظرفیت های این قشر نخبه جامعه و ایجاد اعتماد به نفس در آنها بتوان از این سرمایه ها برای رشد و توسعه منطقه بهره برد.

وی با بیان اینکه نبود نیروی انسانی باکیفیت سهم ما را از صنعت ناچیز خواهد کرد، افزود: این سرمایه ها در آینده می توانند بسیار بیشتر از صنایع نفت و گاز به کمک منطقه آمده و به توسعه کمک کنند.

وی همچنین تکریم از خانواده شهدا را از وظایف اصلی همگان دانست و خواستار نهادینه شدن این سنت شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن