بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 4314
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 18 شهریور 93 3:36 ب.ظ

لزوم افزایش تعداد سونوگرافی‌های کنگان

(رضا / نظرات سایت ): کاش یکی از درمانگاه های ۱۷ شهریور یا قدس کنگان هم به دستگاه سونوگرافی مجهز می شد. برای سونوگرافی بیمارستان باید چندین روز توی نوبت بود و معطل ماند چون مراجعه کننده زیاد دارد. سونوگرافی های خصوصی هم هر هفته نسبت به هفته قبل افزایش قیمت دارند و دفترچه خدمات […]

(رضا / نظرات سایت ):

کاش یکی از درمانگاه های ۱۷ شهریور یا قدس کنگان هم به دستگاه سونوگرافی مجهز می شد. برای سونوگرافی بیمارستان باید چندین روز توی نوبت بود و معطل ماند چون مراجعه کننده زیاد دارد.

سونوگرافی های خصوصی هم هر هفته نسبت به هفته قبل افزایش قیمت دارند و دفترچه خدمات درمانی را نیز قبول نمیکنند و هیچکس هم بررسی نمیکند که سونوگرافی های خصوصی چرا این همه به مردم ظلم می کنند.

نظرات

  1. ناشناس says:

    سلام.سعی کنید در باب موضوعات تخصصی که طرح میکنید ابتدا نظر اهل انرا جویاشوید تا نتیجه گیری بهتری را در پی داشته باشد مثلا در موضوع سونوگرافی ابتدا نیروی فنی ان مطرح است سپس قیمت بالای دستگاه ها و سپس اختلاف زیاد بین تعرفه دولتی و ازاد و…

  2. اسماعیل says:

    شمایی که میفرمایید نیروی فنی،منظورتون از نیروی فنی دقیقا چیه؟؟لابد سونوگرافیهای موجود در شهر مملو از نیروی فنی متخصصه دیگه آره؟هر سونوگرافی که مراجعه کنید یه دکتر هست و یه دونه منشی!در مورد قیمت دستگاه هم هر چقدر میخواد باشه با تخصیص یه قسمت کوچک از بودجه سالیانه میشه اقدام به خرید دستگاه کرد،در مورد تعرفه هم دولت باید غصه تعرفه رو بخوره نه سونوگرافیهای خصوصی!!امیدوارم مسئولین محترم وزارت بهداشت برای این معضل هم چاره ای بیندیشند و هزینه های اضافی این نوع از خدمات پزشکی هم حتی الامکان از دوش قشر فقیر و کم درآمد جامعه برداشته بشه انشاالله.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن