بروز شده در : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46747
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 فروردین 97 4:11 ب.ظ

آنچه از توقف کوتاه وزیر کار در کنگان حاصل شد

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان گفت: وزیر کار در سفر به کنگان قول شبانه روزی شدن درمانگاه تامین اجتماعی، تکمیل ورزشگاه کارگری و احداث مرکز آسیب های اجتماعی کنگان را داد.

به گزارش ثلاث، صبح امروز دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد شهرستان کنگان شد و از نزدیک درمانگاه بوعلی را مورد بازدید قرار داد.

در این بازدید فرماندار شهرستان و نماینده مردم جنوب استان نیز وی را همراهی کردند.

 

فتح الله نوروزی فرماندار شهرستان کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: با رایزنی که انجام دادیم موفق شدیم جناب آقای دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به کنگان نیز دعوت کنیم. این کار در برنامه کاری و رسمی ایشان وجود نداشت و عمده دلیل حضور ایشان در جنوب استان( جم)، بحث ورزشگاه کارگری بود که از قبل برنامه ریزی این سفر هماهنگ شده بود.

وی افزود: وزیر کار هیچ برنامه ای برای حضور در شهرستان کنگان نداشتند و فقط قصد عبور از کنگان به سمت شهرستان های شمالی استان را داشت که با رایزنی انجام شده، ایشان توقف کوتاهی در کنگان داشتند.

فرماندار شهرستان کنگان ادامه داد: ماحصل توقف کوتاه وزیر محترم کار در کنگان، قول مساعد ایشان برای شبانه روزی شدن درمانگاه بوعلی ( درمانگاه تامین اجتماعی کنگان) را بود.

نوروزی اظهار داشت: دکتر ربیعی( وزیر کار) همچنین قول مساعد برای تکمیل مجموعه ورزشی کارگری کنگان را نیز دادند که نیازمند پیگیری آن از طریق تهران است.

وی گفت: قول آخر وزیر محترم کار احداث ” مرکز آسیب های اجتماعی کنگان” بود.

نوروزی از همراهی، حمایت و پیگیری های نماینده مردم جنوب استان بوشهر نیز تقدیر نمود.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن