بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 46852
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 23 فروردین 97 4:29 ب.ظ

کشف دو هزار متر مربع زمین خواری در شهرستان کنگان

ثلاث- فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف دو هزار متر مربع زمین خواری به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان کنگان خبر داد . 

 

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف دو هزار متر مربع زمین خواری به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان کنگان خبر داد .

به گزارش  ثلاث و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رهام رضایی” درباره جزئیات این خبر، گفت: شخصی به نام اقدام به تصرف حدود ۲۰۰۰متر مربع اراضی ملی واقع در روستای “نخل غانم” متعلق به منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس کرده بود.

سرهنگ رضایی بیان داشت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی بررسی لازم انجام که پس از جمع آوری مدارک و مستندات مشخص شد، این موضوع صحت داشته و فرد مورد نظر اقدام به تصرف۲هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش۵۰۰میلیون تومان  کرده است.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی متهم به پلیس آگاهی احضار و در بازجویی به بزه انتسابی اقرار کرد، عنوان داشت: نماینده حقوقی منطقه ویژه به پلیس آگاهی مراجعه و با توجه به رفع تصرف متهم، رضایت خود را اعلام کرد.

این مقام مسئول انتظامی شهرستان با اشاره به این که تجاوز به منابع طبیعی و ملی، تجاوز به سرمایه های کشور و حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این سرزمین است، گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می کنند که برای مقابله با این مشکل ، همکاری همه مردم و دستگاه های نظارتی الزامی است

 

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    این هم شد زمین خواری

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن