بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49442
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 18 مرداد 97 4:09 ب.ظ

باند سرقت خانوادگی در کنگان متلاشی شد

ثلاث- ثلاث- فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از انهدام یک باند سرقت خانوادگی دستگیری ۳ نفر و کشف پنج فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رهام رضایی” بیان داشت: به دنبال تماس یکی از شهروندان با پلیس۱۱۰ مبنی بر یک مورد کیف قاپ زنی سریعا واحد گشت کلانتری۱۱حسین آباد در محل حاضر شدند و با بررسی دقیق و تحقیقات در محل مشخصات موتورسیکلت و راکبین اخذ که با استعلام از سیستم جامع مشخص می گردد موتورسیکلت دارای سابقه سرقت در یکی از استان های همجوار می باشد.

وی گفت: تیمی متشکل از پلیس آگاهی و افسران مجرب انتظامی شهرستان اقدامات گسترده ای را در جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان سرقت ها آغاز کردند.

وی افزود: با تحقیقات گسترده مشخص شد فردی که از سارقان حرفه ای و سابقه دار است با تشکیل باندی خانوادگی۳ نفره در ارتکاب اینگونه سرقت ها نقش دارد که در نهایت با تلاش شبانه روزی، پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات منسجم و ضربتی ۳ نفر از آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ رضایی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های بعمل آمده به پنج فقره سرقت شامل ۴ فقره کیف قاپی، ۱فقره سرقت موتورسیکلت اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهمان ۱۱۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک و۵/۷گرم هروئین کشف شد.

سرهنگ رضایی افزود: محل های سرقت بازسازی و متهمان دستگیر شده پس از صدور قرار قانونی توسط دستگاه قضائی روانه زندان شدند

[۸/۸،‏ ۲۱:۴۹] سروان کمالی معاونت اجتماعی ۲: کشف ۲ فقره زمین خواری به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان کنگان 

گروه استان ها- بوشهر – فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف ۲فقره زمین خواری به ارزش تقریبی۲میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال در شهرستان کنگان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رهام رضایی” در باره جزئیات این خبر، گفت: برابر خبرهای واصله دو نفر اقدام به تصرف ۴۸۱۸متراز اراضی دولت واقع در روستای پرک نموده و با تعدی به حریم۶۰متری دریا ادعای مالکیت آنها را داشتند.

این مقام انتظامی گفت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و با استفاده از امکانات اطلاعاتی ،تحقیقات میدانی بررسی لازم انجام شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک و مستندات مشخص گردید که موضوع صحت داشته است و افرادی اقدام به تصرف۴ هزار و ۸۱۸ متر مربع از اراضی دولت به ارزش۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کرده اند.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن