بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48076
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 12 خرداد 97 0:32 ق.ظ

دادستان کنگان در گفتگو با ثلاث:

مرگ جسد کشف شده احتمالا ناشی از برق گرفتگی بوده است/نتیجه بررسی نهایی اعلام می گردد

ثلاث- دادستان شهرستان کنگان گفت: طبق اعلام نظر اولیه پزشکی قانونی در محل احتمالا مرگ ناشی از برق گرفتگی بوده است و هیچ گونه ضرب و جرح و یا خفگی در آن مشاهده نشده است و احتمالا مرگ به صورت جنایی و عمد نباشد.

 

سید احمد موسوی دادستان شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: به دنبال اعلام کشف یک جسد در کنار بازار ماهی فروشان شهر کنگان، بلافاصله بازپرس محترم دادسرای عمومی و انقلاب کنگان همراه با مامورین انتظامی و پزشکی قانونی در صحنه  حادثه حاضر شده و بررسی های لازم را انجام داده اند.

وی افزود: تحقیقات در اینباره، هنوز مراحل اولیه خود را طی می کند و موضوع جهت کنکاش و اعلام نظر تخصصی و کارشناسی به همکاران پزشکی قانونی محول شده است.

دادستان شهرستان کنگان گفت: طبق بررسی اولیه  در محل این جسد  مجهول الهویه متعلق به مردی حدودا سی و شش تا ۴۰ ساله است و همچنین طبق اعلام نظر اولیه  پزشکی قانونی در محل احتمالا مرگ ناشی از برق گرفتگی بوده است و هیچ گونه ضرب و جرح و یا خفگی در آن مشاهده نشده است و احتمالا مرگ  به صورت جنایی و عمد نباشد.

موسوی ادامه داد: پس از بررسی های تخصصی تشخیص هویت و تعیین  علت تامه مرگ و شناسایی کامل عوامل موثر در وقوع حادثه اطلاع رسانی کامل به عموم صورت خواهد پذیرفت.

وی در ادامه گفتگو با ثلاث اظهار داشت: بدیهی است که چنانچه علت تامه مرگ ناشی از برق گرفتی منتقل شده از تیر برق باشد، اشخاص حقیقی یا دستگاههای اجرایی مربوطه که مرتکب تقصیر شده باشند مورد تعقیب قرار خواهند گرفت و نتیجه نیز اطلاع رسانی می شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن