بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 48928
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 24 تیر 97 9:59 ب.ظ

کسب مقام دوم مسابقات هندبال استان توسط نونهالان کنگانی / نمایندگان هندبال بوشهر در مسابقات منطقه ۸کشور مشخص شدند

به گزارش ثلاث مسابقات هندبال قهرمانی استان رده سنی نونهالان و انتخابی مسابقات منطقه ۸ کشور به میزبانی شهرستان کنگان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث ابراز داشت: این مسابقات با شرکت ۴ تیم به مدت دو روز در سالن مجموعه شهدای ورزشکار شهر کنگان برگزار شد
یوسف حسن پور گفت: تیم میعاد دشتستان قهرمان مسابقات، تیم هیأت هندبال کنگان نائب قهرمان و تیم پارس بوشهر به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.
وی ابراز داشت : توسعه و پییشرفت روز افزون ورزش شهرستان کنگان را با برنامه ریزی مدون از ابتدای سال آغاز کرده ایم و مبنا و اساس کار ما در اداره ورزش و جوانان سرمایه گذاری بر ورزش پایه و قهرمانی و همچنین توسعه ورزش های همگانی بوده است.
حسن پور گفت: خوشبختانه استعدادها و ظرفیت های بسیار خوبی در بخش ورزش در شهرستان کنگان وجود دارند که اداره ورزش و جوانان با حمایت از این ظرفیت ها خصوصاً در ورزش رده سنی پایه به دنبالدست یابی به نتایج مثبت است.
وی در پایان از تمامی دست اندرکاران برگزاری این مسابقات و هیئت هندبال شهرستان کنگان تقدیر کرد.
رئیس هیئت هندبال شهرستان کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: این مسابقات با حضور تیم های میعاد دشتستان هیئت هندبال کنگان پارس بوشهر و هئیت هندبال جم به میزبانی هیئت هندبال شهرستان کنگان برگزار شد.
سطحانیان گفت: تیم دشتستان در مسابقه پایانی خود توانست به عنوان قهرمان و تیم اول؛ به مسابقات کشوری منطقه۸ راه یابد و تیم هندبال نونهالان کنگان نیز به عنوان نایب قهرمان و دومین نماینده استان معرفی شود.
وی افزود: بهترین دروازه بان و بهترین گل زن از تیم هیئت کنگان، بهترین بازیکن از تیم میعاد دشتستان و بازیکن اخلاق از تیم جم انتخاب و معرفی و با لوح سپاس و تندیس از تلاش های بهترین های مسابقات تجلیل شد.
وی گفت:همچنین در پایان از تیم های اول تا سوم مسابقات هندبال نونهالان استان با اهدا لوح، مدال و تندیس تقدیر شد.

سطحانیان ضمن تقدیر از تلاش همه افرادی که در برگزاری این مسابقات تلاش کردند ابراز داشت : از فرماندار محترم، معاونت سیاسی-اجتماعی فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، مدیریت اداره آموزش و پرورش، شهرداری و شورای اسلامی و کمیسیون ورزشی شورا کمال تشکر را دارم.
وی گفت: به دنبال میزبانی مسابقات نونهالان منطقه هشت کشور که در شهریورماه برگزار می شود، هستیم و امید است با تامین شرایط لازم برای میزبانی؛ این مسابقات کشوری در شهرستان کنگان برگزار شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن