بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 49543
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 25 مرداد 97 7:07 ب.ظ

نماینده مردم جنوب استان در مجلس مطرح کرد:

ادارات عسلویه مستقل شوند/ لزوم بهبود وضعیت ارتباطات

ثلاث- ثلاث- نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: ضعف ارتباطات در پایتخت انرژی کشور رفع شود.

به گزارش ثلاث و به نقل مهر، سکینه الماسی صبح پنجشنبه در نشست فعالان اجتماعی، نخبگان و روحانیون اهل سنت عسلویه اظهار داشت: انتظار داریم شاهد تلاشی ویژه برای بهبود ارتباطات در استان بوشهر باشیم.

وی به توسعه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان اشاره کرد و ادامه داد: ما در جنوب استان بوشهر میزبان سفره اشتغال بسیاری از مردم در جای جای ایران هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عسلویه پایتخت اقتصادی است ولی هنوز در اکثر مناطق از نظر پوشش آنتن دهی و ارتباطات با تکنولوژی فیبر نوری با مشکل روبرو هستیم.

وی ادامه داد: در شهرستان عسلویه با معضل عدم توسعه تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت در قطب اقتصاد ایران روبرو هستیم که باید تلاش ویژه‌ای برای رفع این مشکل و تامین نیازهای شهرستان انجام شود.

الماسی خاطرنشان کرد: نیازمند مستقل شدن اداراتی که در حوضه فعالیت شما است در عسلویه هستیم. شرکت‌های بزرگ پتروشیمی در عسلویه است اما هنوز خیلی ادارات شهرستان عسلویه مستقل نیستند.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن