بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50732
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 4 آبان 97 6:16 ق.ظ

 رئیس ورزش و جوانان شهرستان کنگان: 

فعالیت ۳۵۰۰ ورزشکار در شهرستان کنگان / همکاری ضعیف مجموعه صنعت با ورزش و جوانان

ثلاث – حسن پور : در حال حاضر قریب ۳۵۰۰ ورزشکار بصورت سازمان یافته فعالیت می کنند که نیمی از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.

 به گزارش ثلاث – یوسف حسن پور در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته تربیت بدنی افزود: در حال حاضر ۳۰ هیات ورزشی در این شهرستان زیر نظر اداره ورزش و جوانان فعالیت می کنند که تا قبل از پایان سال با راه اندازی دو هیات ورزشی دیگر این تعداد به ۳۲ هیات خواهد رسید.
وی بیان کرد: در حال حاضر قریب ۳۵۰۰ ورزشکار بصورت سازمان یافته فعالیت می کنند که نیمی از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان کنگان با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از این جمعیت را روستائیان تشکیل می دهند عنوان نمود: اکنون بیش از ۴ هزار ورزشکار نیز بصورت غیر سازمان یافته فعالیت ورزشی دارند.
این مقام مسئول در حوزه ورزش با تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی گفت: دیدار و تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار شهرستان کنگان ، برگزاری همایش پیاده روی ، برگزاری همایش کوهنوردی، برگزاری مسابقات ورزشی در سطوح و رشته های مختلف، همایش استعدادیابی دانش آموزان ورزشکار ، کارگاه آموزش امداد و نجات ، جشنواره های ورزشی محله محور با اولویت محله های آسیب پذیر و برگزاری مسابقات روستایی _ عشایری از مهمترین این برنامه ها بود.
حسن پور با اعلام اینکه در حال حاضر ۶ سالن ورزشی چندمنظوره مربوط به ورزش و جوانان در شهرستان فعال است اظهار داشت: با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی چند پروژه ورزشی با اعتبار افزون بر ۳۰ میلیارد ریال در حال اجرا و یا به بهره برداری رسیده است.
وی به موضوع جوانان نیز گریزی زد و گفت: در حوزه ازدواج علاوه بر مشارکت در طرح ازدواج آسان جوانان در ۶ ماه نخست سال ۱۴ کارگاه آموزشی برای زوج های جوان برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان به حمایت مادی و معنوی این دستگاه از ورزشکاران و دسته جات ورزشی اشاره و اظهار نمود: در نیمه نخست سال قریب ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بصورت نقدی و غیر نقدی به ورزشکاران و یا تیم های ورزشی پرداخت شد.
وی در پایان با گلایه از همکاری ضعیف مجموعه صنعت با ورزش افزود: همکاری ضعیف مجموعه صنعت با ورزش و جوانان در شرایطی است که پرسنل و خانواده کارکنان صنعت از امکانات ورزشی در شهرها و روستاها استفاده می کنند که انتظار می رود این تعامل دوسویه باشد.
در این نشست و به همت اداره ورزش و جوانان از خبرنگاران شرکت کننده تجلیل شد.

ابوذر حسین پور کنگان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن