بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50783
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 6 آبان 97 0:00 ق.ظ

پس از انتخاب کارخانه سیمان کنگان به عنوان صادر کننده نمونه کشوری

تقدیر کارخانه سیمان کنگان از الماسی بخاطر حمایت از این شرکت

ثلاث- مدیرعامل کارخانه سیمان کنگان از الماسی بابت حمایت از این شرکت تقدیر کرد.

 

به گزارش ثلاث، پس از انتخاب کارخانه سیمان کنگان به عنوان صادر کننده نمونه کشوری، مدیرعامل این کارخانه از الماسی، نماینده مردم شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بابت حمایت از این شرکت تقدیر کرد.

 

در بخشی از این پیام آمده:

در عرصه حمایت های بی دریغ سرکار عالی( خانم دکتر الماسی، نماینده مردم جنوب استان بوشهر) به عنوان نماینده صدیق، متعهد و دلسوز که همواره پشتیبان توسعه منطقه بوده اید، ستودنی است و اینجانب بر خود واجب می داند ضمن تبریک، از تمام زحمات و مساعدت هایی که راهگشا بوده اند صمیمانه قدردانی می نمایم.

 

گفتنی است، به مناسبت بیست و دومین سالروز صادرات ، مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر کشور با شعار صادرات تجلی حمایت از کالای ایرانی و با حضور دکتر جهانگیری; معاون اول ریاست جمهوری که در روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ برگزار شد، شرکت بین المللی ساروج بوشهر (کارخانه سیمان کنگان ) به عنوان صادر کننده نمونه ملی در سال ۱۳۹۷ معرفی و با اهدای لوح و تندیس به مدیرعامل این شرکت، آقای دکتر دیزبند، از این مجموعه تجلیل شد.

کارخانه سیمان کنگان با ظرفیت تولید ۶۰۰۰ تن کلینکر در روز با دارا بودن اسکله اختصاصی صادرات مواد معدنی، بزرگترین صادر کننده کلینکر و سیمان در جنوب کشور می باشد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن