بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 12:33 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 50897
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 11 آبان 97 0:13 ق.ظ

مدیرعامل پتروشیمی بوشهر در نشست با الماسی تاکید کرد:

مخالف سیستم کاری اقماری هستیم/در نوع جذب نیروهای آتشنشانی تجدید نظرخواهیم کرد

ثلاث- مدیرعامل پتروشیمی بوشهر در نشست با نماینده مردم جنوب استان بوشهر تاکید کرد: ما با سیستم اقماری کاری مخالفیم و باید همگی کارکنان اسکان پیدا کنند

به گزارش ثلاث، نماینده شهرستان های جنوبی استان بوشهر در بخشی از سخنان خود در نشست با مدیر عامل پتروشیمی بوشهر گفت: به افراد جویای شغل معرفی شده از سوی اداره کار اصلا اجازه مصاحبه هم داده نشده است یا اینکه بدون مصاحبه تخصصی، رد شده اند که این امر اصلا از سوی ما پذیرفته شده نیست.

مهندس مستجاب الدعوه مدیرعامل پتروشیمی بوشهر در رابطه با مطالبات خانم دکتر الماسی بیان کرد: حتما در نوع گرفتن نیروهای آتشنشانی تجدید نظر خواهیم کرد و از نیروهای بومی استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: در آینده نزدیک علاوه بر آتشنشانی در زمینه ماشین های حساس و تعمیرات عمومی شرکت های تابع پتروشیمی بوشهر استخدامی خواهیم داشت که ان شاالله تلاش می کنیم در چارچوب قانون مصوب مجلس شورای اسلامی به جذب نیروهای بومی می پردازیم.

مهندس مستجاب الدعوه مدیرعامل پتروشیمی بوشهر در حاشیه جلسه با سرکار خانم دکتر الماسی، بیان کرد: ما با سیستم اقماری کاری مخالفیم و باید همگی کارکنان اسکان پیدا کنند.

وی با اشاره به این مطلب که نیروی شاغل در شرکت ها از نظر ما نباید اقماری باشد، ادامه داد : تمام نیروهای جدیدی که جذب کنیم لازم است تعهد سکونت در منطقه داشته باشند.

 

 

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن