بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51003
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 17 آبان 97 3:44 ب.ظ

فرماندار کنگان در راستای تقویت حوزه فرهنگ و هنر از وزیر ارشاد خواستار شد:

لزوم انعقاد تفاهم نامه بین وزارت ارشاد و نفت در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی

ثلاث- فرماندار شهرستان کنگان خواستار انعقاد تفاهم نامه بین وزارت ارشاد و وزارت نفت در راستای مسئولیت های اجتماعی جهت تقویت حوزه فرهنگ و هنر در جنوب استان شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان، در این دیدار گراوند استاندار بوشهر ، سرکار خانم الماسی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فتح اله نوروزی فرماندار کنگان ، فرماندار عسلویه ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر ، معاون سیاسی فرماندار کنگان و عسلویه و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی سید عباس صالحی وزیر ارشاد را در سفر به شهرستان کنگان- روستای شیرینو- همراهی کردند.

سید عباس صالحی از بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی و هنری مناطق مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر است و نگاه ویژه‌ای به توسعه این بخش داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان استان بوشهر در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان این استان در جشنواره‌های مختلف کشوری، نشان از توانمندی هنرمندان و جایگاه رفیع آن در ادوار مختلف تاریخی است.

فتح اله نوروزی در حاشیه دیدار با وزیر ارشاد در روستای شیرینو مطالبات هنرمندان شهرستان را با وزیر ارشاد در میان گذاشت و خواستار  همراهی و مساعدت وی شد.
نوروزی خواستار انعقاد تفاهم نامه ای میان وزارت ارشاد و وزارت نفت در راستای مسئولیت های اجتماعی جهت تقویت حوزه فرهنگ و هنر در جنوب استان شد.

فرماندار برخی از درخواست ها را در حوزه زیر ساختی بطور مکتوب به وزیر ارشاد تقدیم کرد.

 

عکس: رضا زیارتی

.

.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن