بروز شده در : یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 ساعت 11:12 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51206
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 آذر 97 6:58 ب.ظ

شرایط جدید استخدام شرکت پلیمرپاد جم اعلام شد

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: بنا به درخواست های مکرر داوطلبین بومی و رایزنی با وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرایط استخدام شرکت توسعه پلیمرپاد جم با اعلام رسمی تغییر کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از کانال رسمی اطلاع رسانی سکینه الماسی نماینده مردم، شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، بنا به درخواست های مکرر داوطلبین بومی و رایزنی با وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرایط استخدام شرکت توسعه پلیمرپاد جم با اعلام رسمی تغییر کرد.

دکتر سکینه الماسی در ادامه گفت: بر اساس اعلام قبلی صد در صد ظرفیت استخدام نیروی خانم و مقطع کاردانی بومی خواهند بود.

این نماینده مجلس در رابطه با جذب نیروهای بومی افزود: داوطلبین بومی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز با کسب حد نصاب ٨٠ درصد از آخرین نمره قبولی در آزمون کتبی به مرحله مصاحبه فنی دعوت خواهند شد.

وی ضمن تاکید بر تخصص نخبگان بومی در رابطه با معدل مورد نیاز برای ثبت نام اظهار داشت: معدل مورد نیاز برای ثبت نام در آزمون در تمام مقاطع نمره ١۴ است. البته این نمره برای داوطلبین بومی و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین فرزندان کارکنان صندوق بازنشستگی یک نمره کمتر یعنی ١٣ است.

نماینده مردم جنوب استان ادامه داد: سن مورد نیاز برای مقطع کاردانی ٢۶، کارشناسی ٢٨ و کارشناسی ارشد ٣٠ سال می باشد. البته مدت زمان خدمت سربازی به سن مذکور اضافه خواهد شد. همچنین سابقه خدمت مرتبط با ارائه گواهی به مدت شش سال و به ازای هرسال سابقه ۶ ماه به حداکثر سن اعلام شده اضافه می گردد.

خانم دکتر الماسی در پایان از تلاش های   شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهندس میرافضلی مدیرعامل پتروشیمی جم برای همکاری در جذب هرچه بیشتر نیروی متخصص بومی تشکر و قدردانی به عمل آورد و برای داوطلبین بومی آرزوی موفقیت کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن