بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51481
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 20 آذر 97 3:59 ب.ظ

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کنگان؛

توزیع گوشت و مرغ منجمد در شهرستان کنگان با قیمت مناسب

ثلاث- سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان کنگان گفت: از امروز و حداکثر تا فردا عصر، گوشت منجمد و مرغ منجمد در مراکز توزیع موجود است. مرغ کیلو=۸۹۰۰تومان- گوشت قرمزکیلو=۲۹۰۰۰ تومان عرضه می شود.

ابراهیمی سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار، تعدیل قیمت کالاهای ضروری و نیزکمک به معیشت اقشار کم درآمد، تا پایان هفته  مقدار۷.۵  تن گوشت منجمد (کیلو۲۹۰۰۰تومان ) و۳.۵ تن مرغ منجمد(کیلو۸۹۰۰تومان)در مراکز توزیع شهرهای کنگان، سیراف و بنک آماده تحویل به شهروندان عزیز میباشد.

وی افزود: از امروز و حداکثر تا فردا عصر، گوشت منجمد و مرغ منجمد در مراکز توزیع موجود است. مرغ کیلو=۸۹۰۰تومان- گوشت قرمزکیلو=۲۹۰۰۰ تومان عرضه می شود.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان کنگان عنوان کرد: با توجه به افزایش بی رویه گوشت قرمز گرم در بازار و در راستای کمک به تنظیم بازار در صورت استقبال مردم از خرید این اقلام(مرغ و گوشت قرمز منجمد)دریافت و توزیع آن از مرکز استان تداوم خواهد داشت.

نظرات

  1. فاطمه says:

    سلام چرا مرغ منجمد درشهرستان کنگان نیست واگر توزیع میشه ازکجابایدتهیه کنیم این واقعا انصاف نیست که مرغ راباپارتی برای شرکتها توزیع کنیدومردم این وسط باید چیکارکنن.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن