بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 51519
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 23 آذر 97 11:18 ق.ظ

الماسی خبر داد:

مجوز تاسیس آموزشکده فنی و حرفه ای کنگان صادر شد

ثلاث- سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر خبر داد: وزارت علوم تحقیقات و فناوری با تاسیس آموزشکده فنی و حرفه ای کنگان موافقت کرد.

سکینه الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر خبر داد: وزارت علوم تحقیقات و فناوری با تاسیس آموزشکده فنی و حرفه ای کنگان موافقت کرد.

 نماینده مردم جنوب استان بوشهر بیان کرد: شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی با ارزیابی مثبت از فضا و امکانات کالبدی تخصیص داده شده در شهرستان کنگان موافقت قطعی خود را با تاسیس آموزشکده فنی و حرفه ای اعلام نموده است.

 وی در رابطه با امکانات اولیه برای استقرار آموزشکده فنی و حرفه ای تصریح کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده در سطح شهرستان کنگان ساختمان آموزش اداری، خوابگاه دانشجویان، کارگاه و آموزشگاه های مجهز و زمین مناسب برای ساخت ساختمان دائمی از سوی خیرین و هیات موسس تامین شده است و توسط نماینده این دانشگاه مورد تایید کامل قرار گرفت.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان از تمامی مسئولین محلی، خیرین و هیئت موسس که در جهت اعتلای علم و دانش قدم برداشته اند، تشکر کرد.

گفتنی است در این راستا نماینده مردم جنوب استان و همچنین فرماندار شهرستان کنگان پیگیری های فراوانی برای مجوز تاسیس آموزشکده فنی و حرفه ای کنگان داشته اند که سر انجام این مهم اتفاق افتاد.

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن