بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 65051
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 خرداد 00 8:33 ب.ظ

مهارت آموزی شاغلین پالایشگاه گاز پارسیان در راستای تفاهم نامه مجتمع گاز پارس جنوبی و آموزش فنی و حرفه ای بوشهر

ثلاث-رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کنگان گفت: با توجه به اینکه پالایشگاه گاز پارسیان زیر مجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی است ،تمامی نیروی های این پالایشگاه در راستای تفاهم نامه همکاری آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر و مجتمع گاز پارس جنوبی صلاحیت حرفه ای خواهند شد.

به گزارش ثلاث رضا لیراوی دیلمی در نشست با مدیرعامل و مدیر منابع انسانی پالایشگاه گاز پارسیان، با تأکید بر توسعه مهارت‌آموزی در صنایع افزود: در راستای اجرای بهتر طلاحیت حرفه ای شاغلین پالایشگاه گاز پارسیان مرکز جوار کارگاهی در این مجتمع راه اندازی خواهد شد.
وی با بیان اینکه تمام استاندارد های مورد نیاز صنعت نفت،گاز و پتروشیمی در استان بوشهر تدوین شده است،گفت: با همکاری پالایشگاه گاز پارسیان دومین طرح مهارتی صلاحیت حرفه ای شاغلین صنعت،نفت وگاز در کشور اجرایی خواهد شد.
لیراوی دیلمی با اشاره به اینکه ارتقاء مهارت شاغلین هر صنعت زمینه ساز توسعه آن صنعت خواهد بود اضافه کرد: ارتقاء مهارت شاغلین در پالایشگاه گاز پارسیان بر اساس ظرفیت و نیاز پالایشگاه انجام خواهد گرفت.
مدیر عامل پالایشگاه گاز پارسیان هم با بیان اینکه توانمندسازی نیروی انسانی در هر سازمانی عامل پیشرفت و موفقیت در آن مجموعه خواهد بود، گفت: مجموعه کارکنان پالایشگاه گاز پارسیان در سه حوزه رسمی،قراردادی و پیمانکاری تقسیم می شود که آموزش این مجموعه برای همه ۸۵۰ نفر نیروی شاغل این پالایشگاه در راستای تفاهم نامه آموزش فنی و حرفه ای بوشهر و مجتمع گاز پارس جنوبی انجام خواهد شد.
علمدار بابایی با بیان اینکه زمینه همکاری با آموزش فنی و حرفه ای در راستای تفاهم نامه همکاری با مجتمع گاز پارس جنوبی در همه حوزه ها محیا است،اضافه کرد: مهارت‌آموزی رکن اصلی توسعه است و این مجتمع بزرگ صنعتی برای توسعه منابع انسانی و ارتقای بهره‌وری سرمایه‌گذاری مهارتی می‌کند.
وی با تاکید براینکه نیروی انسانی ماهر و آموزش دیده نقشی اساسی در توسعه صنعت گاز دارد اظهار کرد: اگر پالایشگاه گاز پارسیان نسبت به توانمندسازی نیروی انسانی خود همت کند این آموزش‌ها به تمامی صنایع سرایت می‌کند.
بابایی توانمندسازی نیروی انسانی را یکی از دغدغه های اصلی صنعت گاز کشور دانست و ادامه داد: اگر نیروی انسانی در پالایشگاه‌ها توانمند نباشد گاز به منازل مردم نخواهد رسید.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن