بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 52235
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 5 بهمن 97 4:05 ب.ظ

عضو خبرگان رهبری در سومین یادواره شهدای شهر بنک

ولایتمداری ، مقاومت و ایستادگی و صبر انقلابی پیام بزرگ شهیدان است

ثلاث- عضو خبرگان رهبری اطاعت از ولی فقیه زمان ، ایثار ، مقاومت و ایستادگی تا حصول پیروزی پیام بزرگ شهیدان است

به گزارش ثلاث- عضو خبرگان رهبری گفت: اطاعت از ولی فقیه زمان ، ایثار ، مقاومت و ایستادگی تا حصول پیروزی پیام بزرگ شهیدان است
آیت الله عباس کعبی در آیین سومین یادواره شهدای شهر بنک از توابع کنگان استان بوشهر افزود: پیروزی بر دشمن بعثی در جنگ نابرابر ۸ ساله نتیجه ایمان ، مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام بود و امروز مهمترین پیام و درس شهیدان به ملت و مسئولان ، اطاعت از ولایت ، استکبار ستیزی و ایستادگی و مقاومت تا فتح همه قله های عزت است.
وی بیان کرد: دشمن نمی تواند مردم ما را خسته و ناامید کند و به فضل الهی ، این ملت با تاسی به سیره شهدا و با ولایت مداری مسیر پر پیچ و خم را تا رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه خواهند داد.
نماینده مردم خوزستان در خبرگان رهبری ایمان بالا را از ویژگی های شاخص شهدا ذکر و گفت: یادواره های شهدا نیز امروز ایمان ساز و تقوا ساز اند و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و از خودگذشتگی از مهمترین برکات یادواره های شهداست.
آیت الله کعبی با گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عنوان نمود: دهه فجر ، دهه پیوند عمیق امت با ولایت ، دهه عزت و کرامت ، دهه نمایش حضور گسترده ملت همیشه در صحنه و وفادار به اسلام ، انقلاب ، امام و شهیدان است.
وی تاکید کرد: به رغم همه دشمنی ها و توطئه ها و فتنه ها ، ملت ایران جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را با شکوه تر از همیشه برگزار و در ۲۲ بهمن تودهنی محکمی به دشمن خواهند زد.
این مقام مسئول بیان کرد: در ۴ دهه گذشته قدرتی نوظهور با عنوان جمهوری اسلامی ایران توانسته معادلات جهانی را بر هم بزند ، هیمنه پوشالی استکبار را در هم بشکند و موج و جریانی به نام بیداری اسلامی در منطقه را رقم بزند و اینها همه از برکات همین شهیدان است.
دبیر سومین یادواره شهدا و رییس شورای سلامی شهر بنک نیز گفت: برگزاری یادواره شهدا حرکتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
علی هوشیار افزود: مردم بنک با تقدیم چندین شهید ، جانباز ، آزاده و ایثارگر دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند و همچون آحاد مختلف ملت جان نثار ولایت و آماده دفاع از کیان دین ، انقلاب و آرمانهای بزرگ امام و شهیدان اند.
این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران و خیل عظیم عاشقان شهدا و با حضور ، امام جمعه و فرماندار کنگان و برخی شخصیت های کشوری و لشگری در سالن ورزشی بنک برگزار شد.
در این یادواره که به میزبانی پایگاه مقاومت محمد رسول الله شهر بنک و با همکاری بسیج سپاه ، حوزه مقاومت امام خمینی (ره) و پایگاههای مقاومت بسیج شهر بنک ، فرمانداری ، شهرداری و شورای اسلامی بنک ، هیات متوسلین حضرت زینب (سلام الله علیها) و برخی تشکیلات اداری و فرهنگی شهر و شهرستان برگزار و از خانواده ۱۸ شهید والامقام تجلیل شد.
قرائت قرآن ، روایت گری حاج حسین ناظری از شهر مقدس مشهد ( با ایده و ابتکار نو) ، مداحی و پخش کلیپ هایی از سخنان رهبری معظم انقلاب و شهدا از دیگر برنامه های این یادواره فاخر بود.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن