بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53197
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 اسفند 97 3:13 ب.ظ

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر

اشتغال در نیروگاه اتمی بوشهر با آموزش‌‌های فنی و حرفه‌ای

ثلاث – مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به کارجویان، نیروهای مورد نیاز فازهای ۲ و۳ نیروگاه اتمی بوشهر را تامین می‌کنیم.

به گزارش ثلاث ،عبدالمجید دراهکی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر وجود دارد افزود: نگاه آموزش‌های مهارتی، توسعه و ترویج اشتغال پایدار در جامعه است که در این راستا دستیابی به فرصت‌های شغلی جدید با توسعه مهارت‌آموزی در جامعه امکان پذیر می‌شود.

وی خواستار حمایت بیشتر نیروگاه اتمی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای شد و افزود: آموزش‌های مهارتی امسال در ۱۹حرفه آموزشی برای توانمندسازی هزار و ۳۰۰ نیروی انسانی مورد نیاز نیروگاه اتمی برگزار شده است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تجهیز کارگاه های آموزشی توسط نیروگاه اتمی بوشهر را بر اساس نیاز و ظرفیت نیروگاهی خواستار شد و تصریح کرد: نیروگاه اتمی بوشهر باید در هنگام جذب نیرو از مهارت آموختگان فنی و حرفه‌ای بیشتر استفاده کند چون این مهارت آموختگان تحت نظارت سازمان انرژی اتمی آموزش‌های فنی و حرفه ای را فراگرفته و آماده اشتغال در فازهای نیروگاهی هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال ۹۰ دوره مهارتی مختص نیروگاه اتمی برگزار شده است افزود:آموزش‌ها با توجه به پیشرفت کاری در نیروگاه اتمی بوشهر به تربیت نیروی نیمه ماهر، ماهر و تکنیسین‌ها و مهندسان اختصاص دارد.

دراهکی با تاکید بر اینکه استان بوشهر این ظرفیت را در راستای اشتغال کارجویان نباید از دست بدهد،گفت: باید با توسعه آموزش‌های مهارتی با همکاری نیروگاه اتمی در بین جوانان و بالا بردن سطح مهارتی، زمینه اشتغال آنها را فازهای ۲ و ۳ نیروگاه اتمی مهیا کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن