بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 53307
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 17 اسفند 97 3:38 ب.ظ

حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف؛

گرانی ها در مواردی مانند پراید ۵۰ میلیونی و گوشت، افسار گسیخته است/ دستگاه های مربوطه، ورود موثرتری کنند

ثلاث – حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد باسعادت امام محمد باقر علیه السلام گفت: نهضت علمی امام باقر (ع) الگوی عملی نسل جوان برای تحقق بیانیه «گام دوم» انقلاب اسلامی است.

به گزارش ثلاث ، حجت الاسلام صادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف ضمن تبریک حلول ماه رجب و میلاد باسعادت امام محمد باقر علیه السلام گفت: نهضت علمی امام باقر (ع) الگوی عملی نسل جوان برای تحقق بیانیه «گام دوم» انقلاب اسلامی است.

وی افزود: چند روز پیش، رسانه‌ها بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ۸ ماه پیش ایشان با هیأت دولت را منتشر کردند. رهبر معظم انقلاب در این دیدار که حدود دو ماه پس از خروج رسمی آمریکا از برجام انجام شده بود، نکات بسیار مهم و هشدارآمیزی را درباره اروپا بیان کرده و توصیه‌های مهمی در این زمینه به دولت داشتند.

عاشوری تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امروز نه، بلکه ۸ ماه پیش به صراحت به آقایان دولت هشدار دادند و فرمودند؛ «کار را در محدوده‏ مقدورات کشور با جدیت دنبال کنید؛ منتظر این و آن نباشید. ما یک روز مشکل اقتصادی کشور را موکول کردیم به برجام، اما برجام نتوانست مشکل اقتصادی کشور ما را برطرف کند و به ما کمک قابل توجّهی بکند./ منبع: سیراف صلاه

 

امام جمعه بندر سیراف افزود: برخی گلایه می‌کنند که چرا رهبری به فلان قضیه ورود نمی‌کنند. همین ماجرای هشدار هشت ماه پیش ایشان و پیش بینی معظم له درباره رفتار اروپا یک نمونه است. هشدارهای آشکار و چندین برابر آن در خفا داده شده است.

امام جمعه بندر سیراف گفت: یکی از فوری‌ترین و اصلی‌ترین مسائلی که امروز کشور با آن دست به گریبان است، مشکلات اقتصادی است و نمود آن‌را در گرانی‌های افسار گسیخته مثل قیمت پراید ۵۰ میلیونی و گوشت ۱۰۰ هزار تومانی شاهدیم.

وی بیان کرد: مسئله‌ ای که هم برای مردم تبدیل به معضل و مشکل شده و هم مسئولین را دچار چالش کرده است و البته دشمن در این میان بسیار خوشحال است و سعی دارد به خیال خود، از این نمد کلاهی برای خود بدوزد.

در جامعه‌ ای که میان طبقه‌های گوناگون آن، فاصله معیشتی و اقتصادی وجود دارد، مسئولان و کارگزاران باید با ساده زیستی، مرهمی بر زخم‌های گروه کم درآمد جامعه باشند. تنها با ساده زیستی است که می‌توان، مشکلات مردم را درک کرد، با آنان هم درد شد و با دل کندن از زرق و برق دنیا و گرفتار نشدن در پست و مقام، به مردم نزدیک شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن