بروز شده در : شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 12:58 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54487
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 18 اردیبهشت 98 7:00 ق.ظ

آلودگی منطقه پارس جنوبی، موضوع ملی شود؛

راه‌اندازی بخش جراحی مغز در جنوب استان برای اولین بار

درخواست ما از رئیس‌جمهور این است که معضل آلودگی پارس جنوبی (شهرستان عسلویه و کنگان) به یک موضوع ملی تبدیل شود و شاهد اقدامات مؤثری در این زمینه باشیم و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

دکتر سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: امسال توانستیم چند بخش ویژه ازجمله آی سی یو در بیمارستان‌های کنگان، برازجان و گناوه و همچنین بالگرد اختصاصی امداد هوایی استان بوشهر را افتتاح کنیم. از دیگر اقدامات مناسب، راه‌اندازی بخش جراحی مغز و اعصاب در حوزه جنوب استان بوشهر در شهر کنگان بود که باعث شد چهار شهرستان جنوبی استان، نیازی به اعزام بیماران ضربه‌مغزی نداشته باشند و باعث کاهش میزان مرگ‌ومیر در جنوب استان می‌شود.

آلودگی منطقه پارس جنوبی موضوع ملی شود
درخواست ما از رئیس‌جمهور این است که معضل آلودگی پارس جنوبی (شهرستان عسلویه و کنگان) به یک موضوع ملی تبدیل شود و شاهد اقدامات مؤثری در این زمینه باشیم و اتفاقات خوبی رقم بخورد. وی از راه‌اندازی مرکز رصد سلامتی مردم در شهرستان عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: محیط ‌زیست نیز در حال راه‌اندازی مرکز پایش در عسلویه است.

۱۰۰ میلیارد تومان به پرسنل بدهکاریم
در استان بوشهر حدود هزار نفر نیروی پرستاری داریم که با توسعه تخت‌های بیمارستانی به بیش از دو هزار پرستار نیاز خواهیم داشت و به همین خاطر دانشگاه آزاد هم رشته پرستاری را راه‌اندازی کرده است و یکی از رشته‌هایی که در آینده شغلشان در استان وجود دارد همین پرستاری است. نسبت به مطالبات پرستاران شاهد تأخیرهایی هستیم و تا پایان سال بیش از شش ماه مطالباتشان باقی خواهد ماند و کارانه پزشکان هم ۱۲ ماه باقی می‌ماند. ۴۳ میلیارد تومان مطالبات از تأمین اجتماعی مربوط به سال ۹۶ داریم و در سال جاری نیز حدود همین میزان مطالبات داریم. ۱۰۰ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب داریم و ۱۰۰ میلیارد تومان هم بدهکار پرسنل خود هستیم.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن