بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54496
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 اردیبهشت 98 9:59 ق.ظ

فرماندار شهرستان دیر:

راه اندازی سالن همایش‌ها در بردخون با جدیت پیگیری می‌شود

ثلاث – فرماندار شهرستان دیر گفت: راه اندازی سالن همایش‌ها در بردخون با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش ثلاث – کریم علی حسنی در همایش بزرگ فرهنگیان منطقه بردخون اظهار داشت: بزرگی کار معلمان این است که قشر بزرگی از جامعه را تحت پوشش دارند و فعالیت معلمان برای همیشه جامعه ضروری است و اگر به عقب برگردیم حس احترام و حرمت معلمان در وجودمان زنده می‌شود و جامعه نیز چنین حسی دارد.

وی افزود: امروز نیازمند تزریق ایده‌ها و افکار نو و خلاق هستیم که بر اساس سند تحول بنیادین تغییر نگاه‌ها به آموزش و پرورش ضروری است و نسبت به گذشته نگاه‌های متفاوت‌تری به دانش آموزان داشته باشیم تا به گیرایی برسد و در ذهنشان نهادینه شود.

فرماندار دیر با تأکید بر تقویت روحیه خلاقیت و نوآوری اضافه کرد: نیاز به ایده و فکر جدید در مجموعه داریم تا با خلق ایده‌های نو به ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان کمک کنیم که گسترش مشاغل خانگی با استفاده از تسهیلات کم بهره از این نمونه است.

علی حسینی با تقدیر از تلاش‌ها و افتخارات منطقه یادآور شد: برای تکمیل و راه اندازی سالن همایش‌ها در بردخون تلاش می‌کنیم تا فضایی شایسته و در شأن مردم بردخون بهره برداری شود.

مرکز رفاهی آموزشی در بردخون احداث می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز با بیان اینکه مرکز رفاهی آموزشی به زودی در منطقه احداث می‌شود، گفت: در بخش بردخون یک سالن اجتماعات و نمایش داشتیم که فرسوده و غیرقابل استفاده بود و با حمایت‌های فرماندار شهرستان تخریب کردیم و امیدواریم به زودی بازسازی شود و در اختیار عموم قرار گیرد.

ظهیر محمودی افزود: کلاس‌های کنکور از تابستان در منطقه آغاز می‌شود و انتظار داریم نگاه مثبت به تشکیل کلاس‌های تقویت بنیه علمی افزایش پیدا کند و شاهد حمایت و همراهی بیش از پیش باشیم.

وی ایثار و تلاش معلمان را ستود و اضافه کرد: در برابر بزرگی و عظمت کار معلمان سر تعظیم فرود می آورم و بر دستان مهربان همه معلمان این دیار بوسه می زنیم و در برابر بزرگواری این فرشتگان دانش کوچک و ناتوان می‌دانیم.

همایش فرهنگیان بردخون میزبان فرهنگیان بازنشسته محمّد زارع زاده، مظفر زارع زاده و پریوش ابراهیمی معلمان دهه ۶۰ شاغل در منطقه بردخون بود که در جایگاه قرار گرفتند و ضمن بیان خاطراتی از آن سال‌ها به نیکی یاد کردند و توسط فرهنگیان منطقه تجلیل شدند.

پس از اجرای سرود دانش آموزی و قرائت شعر، از معلمان نمونه استانی و منطقه و فرهنگیان برتر در زمینه‌های آموزشی و پرورشی با تقدیم لوح و هدایایی تجلیل شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن