بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 54503
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 16 اردیبهشت 98 10:07 ق.ظ

معاون آموزش و پرورش بوشهر مطرح کرد:

معلمان حق التدریس در پایان راه

ثلاث – معاون آموزش و پرورش بوشهر با بیان اینکه افراد دارای شرایط می توانند تا ۲۴ اردیبهشت ماه برای تشکیل و تکمیل پرونده اقدام کنند یادآور شد: این زمان تمدید نخواهد شد.

به گزارش ثلاث- معلمان حق التدریسی بخشی از نیروهایی آموزش و پرورش هستند که در گذشته به صورت قراردادی به کار گرفته شدند، اما بعدها آموزش و پرورش نسبت به تغییر وضعیت آنها اقدام کرده و نیروی حق التدریس قلمداد شدند که به این صورت، آموزش و پرورش ملزم بود نیروهای تبدیل وضعیت را جذب کند. اتفاقی که تا به امروز محقق نشده و حالا علاوه بر دغدغه استخدام نیروهای حق التدریس، دغدغه تاخیرهای چند ماهه در حقوق خود را نیز دارند.

وزارت آموزش و پرورش از پایان فعالیت معلمان حق التدریس خبر داده، چرا که در ضوابط بودجه سالجاری این موضوع ممنوع اعلام شده است.

در همین خصوص معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش بوشهر گفت: براساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، افراد دارای شرایط می توانند جهت تشکیل و تکمیل پرونده خود به امور اداری ادارات آموزش و پرورش محل خدمت قبلی خود که فعالیت داشته اند، مراجعه کنند.

عبدالناصر غلامی با بیان اینکه افراد دارای شرایط می توانند از ۱۰ تا ۲۴ اردیبهشت ماه برای تشکیل و تکمیل پرونده اقدام کنند یادآور شد: پذیرش براساس مدرک تحصیلی دانشگاهی مرتبط و با توجه به نیاز شهرستان منطقه صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نمی شود ادامه داد: افرادی که قبل از سال ۱۳۹۱ در پیش دبستانی های دولتی به عنوان مربی کار کرده اند یا نیروهای خرید خدمات آموزشی که طی سال های ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۹ در مدارس مشغول به کار بوده اند و همچنین پرسنل حق التدریسی که سال های قبل از ۱۳۹۱ دارای کد پرسنلی بوده و با ابلاغ رسمی در مدارس دولتی اشتغال داشته و از منابع دولتی حقوق دریافت کرده اند و آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر (تجمیعی) نهضت سوادآموزی که طی سال های ۱۳۷۹ تا ۱۳۹۲ با نهضت سوادآموزی همکاری داشته اند، واجد شرایط تشکیل و تکمیل پرونده هستند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش بوشهر تصریح کرد: این بخشنامه شامل کسانی می شود که طی سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ به صورت حق التدریس پذیرش نشده اند یا از لیست جامانده و در حال حاضر نیز در هیچ یک از ارگان های دولتی شاغل نیستند و بیمه نباشند، می شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن