بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 60474
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 24 خرداد 99 10:32 ب.ظ

فرماندارکنگان

سطح علمی دانش‌آموزان و معلمان شهرستان کنگان ارتقا یابد

ثلاث-فرماندار کنگان گفت: از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری شهرستان برای ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان و معلمان شهرستان استفاده شود.


سید علی پاک نژاد ظهر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کنگان اظهار داشت: برای بالا بردن مهارت افزایی دانش آموزان از ظرفیت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان به عنوان بزرگترین مرکز در جنوب استان و دومین مرکز تربیت مربی در کشور استفاده شود.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و افزود: موضوع اصلی در آموزش و پرورش شهرستان مشارکت در امر تعلیم و تربیت است.

فرماندار کنگان تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌ها و امکانات ادارات و نهادهای شهرستان در کمک به آموزش و پرورش و امر تعلیم و تربیت استفاده شود.

پاک نژاد ادامه داد: شناسایی و پوشش تحصیلی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در سطح شهرستان در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرد.

فرماندار کنگان ضمن تقدیر از فعالیت‌های آموزش و پرورش و مؤسساتخیریه در تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند در سال گذشته افزود: کارگروهی متشکل از آموزش و پرورش، مؤسسات خیریه و خیرین شهرستان با محوریت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تشکیل و نسبت به شناسایی و تأمین لوازم تحصیلی و پوشاک دانش آموزان نیازمند شهرستان در اسرع وقت تأمین شود.

وی در ادامه افزود: از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری شهرستان برای ارتقا سطح علمی دانش‌آموزان و معلمان شهرستان استفاده شود.

پاک نژاد در پایان خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برگزاری آزمون‌های نهایی دانش آموزان شهرستان شد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن