بروز شده در : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 ساعت 7:18 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55103
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 20 خرداد 98 2:10 ب.ظ

از محل سفر رئیس جمهور به کنگان؛

۷۷ میلیارد ریال اعتبار به حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر اختصاص یافت

ثلاث- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از اختصاص بیش از ۷۷ میلیارد ریال اعتبار به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان خبر داد.

 

احمد آخوندی در حاشیه نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیّر در جمع خبرنگاران گفت: از مهم‌ترین حوزه‌های نیازمند توجه در شهرستان دیّر حوزه بهداشت و درمان است که خوشبختانه با نگاه ویژه فرماندار دیّر و پشتیبانی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر امسال اعتبارات خوبی برای صرف در این حوزه در نظر گرفته‌شده است.
وی افزود: از محل اعتبارات سفر اسفندماه سال گذشته ریاست جمهوری و همچنین کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیّر، درمجموع ۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای حوزه بهداشت و درمان این شهرستان در نظر گرفته شد.
وی اضافه کرد: از مجموع اعتبار در نظر گرفته‌شده ۶۰ میلیارد ریال مربوط به سفر ریاست‌جمهور و ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آن مربوط به کمیته برنامه‌ریزی است که برای توسعه، تکمیل و تجهیز ۱۱ پروژه بهداشتی و درمانی نیمه‌تمام در شهرستان دیّر اختصاص یافت.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با اشاره به پروژه‌های عمرانی حوزه تحت پوشش گفت: بیمارستان امام هادی (ع) دیّر یکی از پروژه‌های مهم حوزه درمان این شهرستان است که در سفر ریاست جمهوری اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی برای آن در نظر گرفته شد.
وی افزود: ساختمان شبکه بهداشت و درمان که در کنار ساختمان قدیم آن در سه‌طبقه در حال ساخت است از دیگر پروژه‌های مهم حوزه بهداشت است که در تلاش هستیم تا هفته دولت امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
آخوندی تصریح کرد: اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای درود احمد، پانسیون پزشکان مرکز خدمات جامع سلامت آبدان و پانسیون ۱۰ واحدی پزشکان شبکه دیّر از دیگر پروژه‌های حوزه بهداشت این شهرستان است که امیدواریم اعتبارات امسال به‌موقع و به‌صورت کامل تخصیص یابد./ منبع: پرتال خبری دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن