بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 62555
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 25 آبان 99 4:04 ب.ظ

٧٢میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان دیّر تخصیص یافت

ثلاث-رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر از تخصیص مبلغ ۷۲ میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر خبر داد. 


احمد آخوندی گفت: در نشستی که به اتفاق معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انجام شد نیازمندی‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیّر موردبررسی قرار گرفت و اعتبار اولیه به مبلغ ۷۲ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های کاری ما در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر، کاهش میانگین سن ابنیه‌ها فعال در این حوزه بود که خوشبختانه با همکاری‌های خوبی که صورت گرفت بسیاری از ابنیه‌ها نوسازی شدند و میانگین سن ابنیه‌ها به ۱۰ سال کاهش‌یافته است.

آخوندی افزود: با توجه به عمر بالا و وضعیت سازه مرکز خدمات جامع سلامت بردخون، نوسازی این بنا در دستور کار قرار دارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: رایزنی و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مساعدت ویژه رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، ان‌شاءالله به زودی عملیات اجرایی ۱۸ پانسیون پزشکان و یک مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان دیر آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: پانسیون ۱۰ واحدی پزشکان بیمارستان امام هادی (ع)، پانسیون پزشکان آبدان و بردخون و مرکز خدمات جامع سلامت بردخون از جمله پروژه‌هایی است که به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد که نقش مؤثری در افزایش ماندگاری پزشکان دارد.

آخوندی ادامه داد: پانسیون ۱۰ واحدی پزشکان بیمارستان امام هادی (ع) از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری مبلغ ۴۰ میلیارد ریال برای آن اختصاص‌یافته که تا قبل از پایان سال نسبت به انتخاب پیمانکار و فعال‌سازی پروژه اقدام خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر افزود: مبلغ ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی برای پروژه مرکز خدمات جامع سلامت بردخون در نظر گرفته‌شده که مبلغ ۱۰ میلیارد ریال آن تخصیص داده‌شده است.

آخوندی با تقدیر از نماینده مردم دیر در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های دکتر احمدی مبلغ ۳۰ میلیارد ریال دیگر نیز از اعتبارات نفت جهت ساخت مرکز خدمات جامع سلامت و پانسیون پزشکان بردخون در نظر گرفته‌شده است./دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن