بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 42756
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 7 مرداد 96 3:29 ب.ظ

در کمیته برنامه ریزی مطرح شد؛

اعتبارات کنگان در سال جاری ۷۰ میلیارد تومان است

ثلاث – کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان با حضور مسئولان محلی و استانی تشکیل جلسه داد

به گزارش ثلاث جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر و اعضای کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان در خصوص بررسی و تصویب پروژه های شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی، سرمایه های استانی ، دو درصد نفت و گاز در سال ۹۶ به ریاست فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری کنگان برگزار شد.

کنگان سومین شهرستان از لحاظ جذب اعتبارات استانی

فرماندار شهرستان کنگان در این نشست ابراز داشت : علیرغم وجود مشکلات عدیده مالی و کمبود بودجه؛ کارهای اساسی و زیربنایی بسیار خوبی در شهرستان کنگان صورت گرفته است .

عبدالنبی یوسفی افزود: اعتبارات بسیار اندکی برای برخی از دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شده که متناسب با وسعت و پراکندگی شهرستان نیست .

وی با بیان اینکه شهرستان کنگان در کسب اعتبارات سال ۹۶ رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده است اظهار داشت : برای جذب اعتبارات بیشتر بایستی مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از طریق ادارات کل تلاش مضاعفی انجام دهند.

وی گفت: مجموع اعتبارات شهرستان کنگان در سال جاری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان است.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان کنگان خطاب به روسای ادارات گفت: مسئولین در اجرای پروژه های خود جدیت را سرلوحه کار قرار داده و از پیمانکاران منصف، توانمند از لحاظ مالی و فنی بهره بگیرند.

مهندس یوسفی ضمن تاکید بر خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم اظهار داشت: رسیدگی به امور مردم و عمران و آبادانی شهرستان از الطاف بزرگ خداوند متعال به مسئولین است و مسئولین و متولیان امر باید به نحو احسن در ادای این وظیفه تلاش نمایند.

در این نشست حسین باستین دبیر کمیته برنامه ریزی استان نیز در سخنانی نحوه توزیع اعتبارات، آمار مقایسه ای بودجه امسال با سال های گذشته و جهت گیری کلی آن را توضیح داد.

توزیع اعتبارات در دست فرمانداران 

معاون برنامه ریزی استانداری بوشهر نیز در این نشست گفت: نحوه توزیع اعتبارات شهرستان کنگان به بالاترین مقام اجرایی شهرستان واگذار شده است تا با توجه به اشرافیتی که به دستگاه ها دارند سهم آنها مشخص شود.

علی درویشی با بیان اینکه مسئولین اجرایی باید تمام توان خود را برای جذب منابع مالی تخصیص یافته به کار گیرند؛ عنوان کرد: ما آمادگی دریافت و شنیدن تمامی نظرات مسئولین و پذیرای طرح ها و ایده های آنان هستیم و با تمام توان از طرح های قابل اجرا حمایت خواهیم کرد.

در پایان جلسه اعتبارات شهرستان و پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی در سال ۹۶ بررسی و هر یک از مسئولین ادارات نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن