بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55308
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 5 تیر 98 2:36 ب.ظ

رئیس بیمارستان کنگان:

بخشی از حق عوارض آلایندگی پارس جنوبی، باید سهم بیمارستان کنگان باشد

ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در نشست با رئیس دادگستری این شهرستان گفت: از آنجایی که پروژه بزرگ پارس جنوبی در منطقه پیرامونی بیمارستان کنگان قرار دارد، لذا شایسته و لازم است که بخشی از حق عوارض آلایندگی آن به این مرکز درمانی اختصاص یابد تا صرف ارتقا کیفیت درمان گردد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی بیمارستان کنگان، قبل از ظهر روز گذشته به مناسبت هفته قوه قضائیه، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به همراه مهندس محمود میرحاجی، مدیر داخلی و حسن زارعی مسئول حراست این مرکز درمانی، با کیامرث شفیعی، رئیس دادگستری و همچنین سید احمد موسوی، دادستان شهرستان، دیدار و گفتگو کردند.

 

بیمارستان کنگان روزانه مراجعین زیادی از شهرستان های اطراف را پوشش می دهد

کیامرث شفیعی، رئیس دادگستری شهرستان کنگان در این دیدار، از بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان به عنوان مرکزی که روزانه حجم عظیمی از مراجعین را از شهرستان کنگان و شهرستان های اطراف پوشش می دهد، تشکر کرد و افزود: عملکرد خوب مجموعه بیمارستان کنگان، تاثیر بسزایی در رضایتمندی مراجعین داشته است که جا دارد به پرسنل، کادر مدیریتی و رئیس این مجموعه خدا قوت گفت.

 

دکتر حسن حیدری، رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان نیز در این نشست، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به پرسنل زحمتکش دستگاه قضا و به خصوص رئیس دادگستری شهرستان، دادستان و دیگر قضات این نهاد تبریک گفت.

وی افزود: بر خود لازم می دانم از خدمات صادقانه، تلاش ها و مساعدت های بی دریغ رئیس محترم دادگستری و همچنین دادستان محترم شهرستان در طول یک سال گذشته تشکر کنم و همچنین از حسن همکاری و حمایت قانونی این دو بزرگوار در پیشبرد برنامه های حقوقی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، کمال قدردانی را به عمل آورم.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در ادامه اشاره مختصری به عملکرد این مرکز درمانی کرد و گفت: مجموعه بیمارستان کنگان مفتخر است که سالانه به طور میانگین حدود یک میلیون نفر مراجعین کننده را از شهرستان های کنگان، دیر، جم، عسلویه و برخی شهرستان های جنوب استان فارس و غرب استان هرمزگان را پوشش دهد.

بیمارستان کنگان در سال های اخیر، توسعه چشمگیری داشته است

دکتر حیدری عنوان کرد: در یک سال گذشته موفق به راه اندازی اتاق جراحی مغز و ستون فقرات و جذب جراحان مغز شدیم و تعداد زیادی از هم وطنان خود را در همین مرکز درمانی از مرگ نجات دهیم.

وی از ساختمان الحاقی، بخش های آی سی یو، بخش داخلی، بستری اورژانس، ” ان آی سی یو”  و ” ام آر آی”  به عنوان دیگر بخش های شاخص یاد کرد که در سه سال گذشته راه اندازی و بهره برداری شده است.

سهم عوارض الایندگی باید حق جایی مانند بیمارستان کنگان نیز باشد

رییس بیمارستان کنگان  در ادامه با اشاره به موضوع حق عوارض آلایندگی پارس جنوبی گفت: بخشی از حق عوارض آلایندگی باید به بیمارستان کنگان به عنوان مرکز رجوع بیماران تعلق بگیرد، زیرا نتیجه عوارض آلایندگی، بیماری می باشد و محل مراجعه بیماران، بیمارستان است.

دکتر حیدری عنوان کرد: حق عوارض آلایندگی می تواند کیفیت و تنوع خدمات درمانی را در بیمارستان کنگان، بیش از پیش ارتقا و افزایش دهد. امیدوارم این اتفاق شایسته، زیرساختی و ارزشمند برای حوزه درمان( بیمارستان امام خمینی کنگان) رخ دهد و همه مردم از آن بهره مند شوند.

بیمارستان جاییست که همواره می تواند جانمان را نجات دهد

وی تاکید کرد: بیمارستان، جزء معدود جاهاییست که انسان از بدو تولد تا زمانی که در قید حیات است، ممکن است در هر ساعت و دقیقه ای به آن نیاز پیدا کند و لذا این مسئله بسیار حیاتی می باشد که بخواهیم، کیفیت، تنوع و کمیت خدمات بیمارستان کنگان را از این طریق برای ارائه خدمات به مردم، ارتقا دهیم.

در پایان، سپاسنامه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، توسط مهندس محمود میرحاجی، مدیر داخلی این مرکز درمانی، در حضور جمع، قرائت شد و به همراه دسته گل، به رئیس دادگستری و دادستان شهرستان کنگان، تقدیم گردید و از حسن همکاری این دو مسئول با بیمارستان، قدردانی به عمل آمد.

.

.

.

.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن