بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 68353
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 28 شهریور 01 6:10 ب.ظ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان:

پیگیری مجدانه مسائل بیمارستان کنگان از اولویت‌های حوزه سلامت شهرستان است/ لزوم ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی صنعت برای ارتقای حوزه سلامت کنگان

ثلاث- سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان با تأکید بر لزوم ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی صنعت برای ارتقای حوزه سلامت کنگان گفت: پیگیری مجدانه مسائل بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از اولویت‌های حوزه سلامت شهرستان است.

 

محمود میرحاجی در نشست با رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: خدا را شاکرم که فرصتی جهت خدمتگزاری به مردم شریف منطقه نصیب ما کرد و باید این فرصت را مغتنم شمرده وجهت رفع مشکلات موجود گام مؤثر و راهبردی برداریم.
وی تصریح کرد: پیگیری مجدانه مسائل بیمارستان امام خمینی (ره) از اولویت‌های حوزه سلامت شهرستان است و باید با همفکری و تعامل و استفاده مناسب از همه پتانسیل‌های موجود در شهرستان و استان بتوانیم مسائل و مشکلات آن را تا حد امکان کاهش دهیم.
میر حاجی عنوان کرد: حدود ۵۰ ماه به‌عنوان مدیر داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خدمت کردم و همه مسائل، مشکلات و نیازمندی‌های این مرکز درمانی را کاملاً لمس کرده‌ام و برای کمک به دکتر سجادی زاده به‌عنوان رئیس این مرکز درمانی اعلام آمادگی می‌نمایم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اضافه کرد: با توجه به شناخت خوبی که از بیمارستان امام خمینی (ره) داریم، به دنبال شرایط و بستری هستیم که بتوانیم از همه ظرفیت‌های مؤثر و توانمند مانند فرماندار، امام‌جمعه، نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس، مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات در بیمارستان کنگان کمک بگیریم.
میر حاجی گفت: باید برنامه کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت و تحول‌آفرین در حوزه درمان داشته باشیم تا بتوانیم بیمارستان را به یک شرایط ایده آل و پایدار برسانیم.
بیمارستان کنگان پاسخگوی خیل عظیمی از مراجعین از اقصی نقاط جنوب استان بوشهر است
این مقام مسئول تأکید کرد: بیمارستان کنگان به‌عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر که روزانه پاسخگوی خیل عظیمی از مراجعین از اقصی نقاط جنوب استان بوشهر است، نیازمند توجه ویژه و اقدامات اثربخش دارد که نقش و جایگاه مدیران پارس جنوبی در عمل به تکالیف، تعهدات قانونی و اجرای استانداردهای پیوست سلامت و مسئولیت‌های اجتماعی می‌تواند تأثیر بسزایی در بهبود شرایط وضع موجود این مرکز درمانی داشته باشد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اضافه کرد: توجه ویژه به بیمارستان امام خمینی (ره) از اولویت‌های اصلی برنامه‌ها و اهداف شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خواهد بود.

***

حوزه بهداشت و بیمارستان امام خمینی مکمل یکدیگر هستند
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان نیز ضمن تبریک به مناسبت سرپرستی مهندس محمود میر حاجی در مسئولیت جدید گفت: حضور شما در همین روزهای اول کاری به‌عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان در بیمارستان، نشان از همراهی، همدلی و تعهد شما نسبت به حوزه درمان دارد.
دکتر انسیه سجادی زاده عنوان کرد: قطعاً تجربه ۴ ساله حضور حضرت‌عالی به‌عنوان مدیر سابق بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، ما را برای آینده این مرکز درمانی و چشم‌اندازی روشن، امیدوار می‌کند.
وی عنوان کرد: شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام خمینی مکمل یکدیگر هستند، ان‌شاءالله با همفکری و همکاری بیش‌ازپیش، بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم
در این دیدار مسئول حراست شبکه بهداشت و درمان، مترون بخش و مدیر امور عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن