بروز شده در : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:31 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55345
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 8 تیر 98 4:01 ب.ظ

امام جمعه کنگان:

ریه های بیمار ناشی از آلودگی مردم کنگان و عسلویه بهترین شاهد در خصوص آلایندگی این منطقه است

ثلاث- امام جمعه کنگان: آلایندگی در شهرستان کنگان نیاز به بحث کارشناسانی ندارد ؛ ریه های بیمار ناشی از آلودگی مردم کنگان و عسلویه بهترین شاهد زنده در خصوص آلایندگی در این منطقه است.

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با نکوداشت روز صنعت و معدن گفت: آلایندگی در این شهرستان نیاز بررسی کارشناسانه ندارد زیرا وجدان هر انسان آزاده ای به آن شهادت می دهد.

وی افزود: ریه های بیمار ناشی از آلودگی مردم کنگان و عسلویه، بهترین شاهد زنده در خصوص آلایندگی در این منطقه است.

خطیب جمعه بیان کرد:  این روزها مساله آلایندگی های صنعتی و توزیع ناعادلانه حق آلایندگی به سخن روز این منطقه تبدیل شده که انتظار جدی آن است مسئولان و مقامات ذیربط با توزیع عادلانه حق آلایندگی به مردم کنگان و عسلویه فضای متشنج را آرام کنند.

محمودی با تسلیت شهادت امام صادق علیه السلام و بیان فضایل و مناقب آنحضرت گفت: دلدادگان به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام شهادت آن امام را عاشورایی برگزار خواهند کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت اله دکتر بهشتی و شهدای ۷ تیر و نکوداشت هفته قوه قضاییه و تجلیل از شهید میر بهزاد شهریاری از شهدای ۷ تیر از استان بوشهر گفت: به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب بهترین ماموریت قوه قضاییه در دوره جدید ایجاد تحول در چهارچوب اصول اسلام و قرآن و قانون اساسی است.

امام جمعه با استناد به سخنان رهبری فرزانه انقلاب در دیدار با مقامات قضایی بیان کرد: از دیگر وظایف مهم دستگاه قضایی مبارزه سخت گیرانه با فساد در درون قوه و در خارج از قوه است که رهبری فرمودند مبارزه با فساد در درون در اولویت است.

محمودی با تبیین سخنان معظم له در خصوص اعتراض دشمن به اینکه ملت ایران را نمی شود با تهدید و تحریم و فشار به زانو در آورد اظهار داشت: ملت مظلوم و در عین حال مقتدر ایران به فضل الهی همچنان مثل کوه می ایستد و با قوت به حرکت خود ادامه می دهد و به همه مقاصد مورد نظرش دست می یابد.

وی در پایان این بخش به شخصیت بالای شهید بهشتی اشاره و گفت: او مصداق بارز برای یک فرد انقلابی با روحیه جهادی بود و در عظمت او همین بس که امام امت فرمودند، بهشتی یک ملت بود برای ملت ما.

خطیب جمعه در ادامه به تحریم های احمقانه و جدید آمریکایی ها علیه کشورمان بویژه تحریم رهبر فرزانه انقلاب و جمعی از فرماندهان سپاه و مقامات کشوری اشاره و با بیان اینکه به اذعان همه جهانیان حتی دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی، رهبری معظم انقلاب و نزدیکانش دارای شفاف ترین زندگی بوده و جز خانه ای ساده و قدیمی و حسینیه برای دیدار شیفتگان ولایت که آنهم متعلق به اموال عمومی است اموال دیگری ندارد گفت: ادعای تحریم ایشان اقدامی جاهلانه و به دور از منطق است.

محمودی افزود: این اقدام احمقانه برای همه روشن کرد ادعای رویکرد مذاکره فریب افکار عمومی است و ما با ساقط کردن پهباد آمریکایی به دنیا نشان دادیم تحریمها به جوک شبیه تر است.

وی در پایان خطبه دوم به نشست منامه با عنوان معامله قرن اشاره و تاکید کرد: هدف اصلی این طرح نابودی ردپای مردم فلسطین برای داشتن یک کشور مستقل است که دشمن این آرزو را به گور خواهد کرد./ ابوذر حسین پور

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن