بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55545
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 19 تیر 98 10:26 ب.ظ

توضیحات دادستان کنگان در خصوص کشف ۱۲ کیلوگرم شیشه در این شهرستان

ثلاث- دادستان شهرستان کنگان: سربازان گمنام امام زمان(عج) با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی، محل حمل موادمخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و دستورات دادستانی به محل اعزام شدند و در یک عملیات تعقیب و گریز ، خودرو حامل موادمخدر که یک دستگاه سمند بود، شناسایی شد و سه نفر متهم که یکی از آنها سابقه دار بود، دستگیر شدند.

سید احمد موسوی، دادستان شهرستان کنگان در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه  سوداگران مرگ، قصد فروش و  توزیع محموله موادمخدر  در شهرستان کنگان را دارند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره کل اطلاعات استان بوشهر و شهرستان کنگان قرار گرفت.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) با انجام اقدامات دقیق اطلاعاتی، محل حمل  موادمخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و دستورات دادستانی به محل اعزام شدند و در یک عملیات تعقیب و گریز ، خودرو حامل موادمخدر که یک دستگاه سمند بود، شناسایی شد و سه نفر متهم که یکی از آنها سابقه دار بود، دستگیر شدند.

دادستان شهرستان کنگان ادامه داد: پس از بازرسی، میزان دوازده کیلو و پانصد گرم شیشه کشف و همچنین خودرو توقیف شد. هر سه متهم دستگیر شده پس از تفهیم اتهام  در شعبه اول بازپرسی با قرار بازداشت موقت، به زندان اعزام شدند.

موسوی گفت: دستورات قاطع قضایی و  اقدامات جان بر کفان اداره اطلاعات، در این عملیات بار دیگر  مبارزه مستمر دستگاه قضایی با سوداگران مرگ و اشراف اطلاعاتی  و از خودگذشتگی سربازان گمنام امام زمان (عج)را نمایان ساخت.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن