بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55635
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 29 تیر 98 4:18 ب.ظ

کلاهبردار حرفه ای جمعه بازار جم، دستگیر شد

ثلاث- فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد که در طول یک روز  یک میلیارد و دویست پنجاه میلیون ریال  کلاهبرداری کرد بود.

ثلاث: فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد که در طول یک روز  یک میلیارد و دویست پنجاه میلیون ریال  کلاهبرداری کرد بود.

سردار “خلیل واعظی” گفت : غروب  ۱۶خرداد ماه سال جاری دو نفر با مراجعه به کلانتری شهر جم  مدعی شدند پس از خرید از یک فروشنده در جمعه بازار و برگشت به منزل مقادیری پول از حساب آنها برداشت شده است.

وی افزود :با افزایش شکات به ۷ نفر و انتقال پرونده به پلیس آگاهی شهرستان تحقیقات تخصصی و میدانی با همکاری پلیس آگاهی استان جهت شناسایی متهمی که پس از کلاهبرداری متواری شده بود در دستور کار قرار گرفت .

به گفته سردار واعظی پس از چند روز پیگیری هویت متهم به نام” صادق” ساکن یکی از شهرهای استان همجوار شناسایی و با اعزام کارآگاهان،وی دستگیر و به جم منتقل شد .

وی اظهار داشت :این متهم به برداشت غیر مجاز  یکصدو بیست و پنج میلیون تومان از حساب بانکی شهروندان از طریق کپی برداری اطلاعات حساب بانکی کارت عابربانک اعتراف کرده است .

سردار واعظی خاطرنشان کرد:حساب های بانکی و اموال این متهم شناسایی و اقدام قانونی در رابطه با آن انجام و متهم نیز به مرجع قضایی معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان  با بیان اینکه در هنگام خرید، کارت بانک و رمز خودرا در اختیار فروشنده قرار ندهید یادآور شد :در هنگام خرید های روزمره حتی المقدور از کارت بانکی استفاده کنید که موجودی حساب آن کم و متناسب با خرید روزمره باشد.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن