بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 55739
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 31 تیر 98 1:27 ب.ظ

شهردار کنگان:

کلیپ آلایندگی منتشر شده در فضای مجازی با هزینه یا سفارش شهرداری کنگان نبوده است

ثلاث- شهردار کنگان گفت: کلیپ آلایندگی منتشر شده در فضای مجازی با هزینه یا سفارش شهرداری کنگان نبوده است.

 

به گزارش ثلاث، پس از انتشار کلیپی در مورد آلایندگی کنگان ، موجی از اعتراض و گلایه از سمت برخی از رسانه هی کنگان به سمت شهرداری و شورای اسلامی بندر کنگان روانه شد.

گمانه زنی تعدادی از رسانه ها و مستندسازان کنگانی به این موضوع است که احتمالا با تصویب شورای اسلامی شهر کنگان و با بودجه شهرداری این کلیپ ساخته شده است؛ در صورتی که افراد توانمندی برای ساخت همچین کلیپی در شهرستان وجود دارند.

خارج از بحث صحت این گمانه زنی ها، قطعا توانمندی نیروهای کنگانی در زمینه رسانه، مستندسازی و کلیپ در سال های اخیر پیشرفت بسیار چشمگیر و قابل قبولی داشته که انتظار می رود، نهادهای دولتی و حتی خصوصی شهرستان کنگان از ظرفیت قدرتمند نیروهای انسانی همین منطقه برای کارهای خود استفاده کنند.

قابل ذکر است که هدف این خبر ، کیفیت و یا موضوع کلیپ منتشر شده نیست؛ واضح است که بخشی از عوارض آلایندگی چنانچه در حوزه سلامت، محیط زیست و درمان( به خصوص بیمارستان امام خمینی کنگان به عنوان قطب درمان جنوب استان)، هزینه شود، رضایتمندی حداکثری مردم را نیز در پی خواهد داشت و ان شاءالله، مسئولین تصمیم گیر، به مانند همیشه که نگاهی بلند و مردمی دارند، در این مورد نیز تدبیری موثر اندیشه کنند.

 

در همین خصوص خبرنگار ثلاث مصاحبه ای کوتاه با شهردار کنگان انجام داده است.

مهندس رحیم جمالی، شهردار بندر کنگان در این خصوص به خبرنگار ثلاث گفت: در خصوص کلیپ منتشر شده راجع به آلایندگی باید خدمت شهروندان گرامی عرض کنم که این موضوع نه با پیشنهاد ما بوده و نه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی کنگان بابت آن هزینه ای پرداخت کرده است.

وی افزود: آخرین کلیپ ما مربوط به اواخر سال ۹۷ بوده که موضوع آن نیز آلایندگی نبوده است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن