بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56884
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 25 شهریور 98 11:54 ب.ظ

الماسی: کنگان در آستانه یک جهش تاریخی قرار دارد

ثلاث-نماینده مردم جنوب استان بوشهر در حاشیه جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کنگان گفت: ٣٠٠ میلیارد تومان پروژه عمرانی در سرتاسر شهرستان درحال کار است و مرکز جنوب استان بوشهر در آستانه‌ی یک جهش تاریخی قرار دارد. دکتر سکینه الماسی در رابطه با زیرساخت های عمرانی شهرستان کنگان بیان کرد: اسکله کنگان ١٠٠ میلیارد […]

ثلاث-نماینده مردم جنوب استان بوشهر در حاشیه جلسه تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کنگان گفت: ٣٠٠ میلیارد تومان پروژه عمرانی در سرتاسر شهرستان درحال کار است و مرکز جنوب استان بوشهر در آستانه‌ی یک جهش تاریخی قرار دارد.

دکتر سکینه الماسی در رابطه با زیرساخت های عمرانی شهرستان کنگان بیان کرد: اسکله کنگان ١٠٠ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته و کارهای مطالعاتی آن رو به اتمام است.

الماسی افزود: بیمارستان کنگان چندین بار تجهیز شده است و مجددا با کمک استانداری به عنوان بزرگترین بیمارستان جنوب استان بوشهر ارتقا خواهد یافت. همچنین اورژانس جاده‌ای شبانه روزی سیراف و مرکز بهداشتی درمانی شیرینو نیز رو به اتمام است.

وی افزود: هم اکنون ١٣ فضای ورزشی و پارک تفریحی در شهرستان کنگان با اعتباری بالغ بر ٣٠ میلیارد تومان در حال انجام است. همچنین برای اولین بار پارک ورزشی بانوان در شهرستان کنگان ساخته می‌شود.

الماسی در زمینه زیر ساخت های اساسی کنگان توضیح داد: در شهرستان کنگان روستاهایی مثل لاورگل و لاورده حتی فاقد آب لوله کشی بودند که به لطف خدا امروز از این نعمت برخوردارند. همچنین در زمینه راه سازی بزرگراه کنارگذر برکه چوپان-کنگان-دوراهک با اعتبار ٧٠ میلیاردی ۶٠درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کمربندی محور کنگان-دیر نیز با اعتبار ١٢ میلیارد ۵٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در رابطه با فضای آموزشی تصریح کرد: هزینه در زمینه آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده ای روشن است. هم اکنون ٧٢ کلاس درس در شهرستان کنگان با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد در حال ساخت است و هزینه ای حدود ١٠ میلیارد برای هوشمندسازی مدارس، نوسازی و کلاس های کنکور شهرستان کنگان انجام شده است.

وی با اشاره به تغییر فرماندار کنگان با تقدیر از تلاش‌های نوروزی فرماندار سابق این شهرستان، فرماندار جدید را فردی مجرب و توانمند خواند و ادامه داد: امیدوارم فرماندار جدید که فرزند لایق حوزه جنوب استان است بتوانند عملکرد فوق العاده ای برای خدمت به مردم شریف کنگان داشته باشد./نبض جوان

نظرات

  1. ali says:

    جهش تاریخی یا جمع کردن رای!!!!! با افکار مردم کنگان بازی نکن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن