بروز شده در : جمعه 7 اردیبهشت 1403 ساعت 10:44 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 56947
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 30 شهریور 98 12:46 ب.ظ

مدیر آموزش‌ و‌ پرورش‌کنگان:گرفتن کمک های اجباری مردمی ممنوع است

ثلاث-مدیرآموزش‌و‌پرورش‌شهرستان‌کنگان گفت:کمک های اجباری مردمی گرفتن آن‌ ممنوع است ، اگر کسی می‌خواهد کمک کند اختیاری است و شما مدیران در جلب اعتماد مردم تلاش کنید‌.

ثلاث-مدیرآموزش‌و‌پرورش‌شهرستان‌کنگان افزود:کمک های اجباری مردمی گرفتن آن‌ ممنوع است ، اگر کسی می‌خواهد کمک کند اختیاری است و شما مدیران در جلب اعتماد مردم تلاش کنید‌.

شاکرمحیسن در صبح امروز در مراسم رونمایی از کتاب برنامه عملیاتی اداره آموزش وپرورش شهرستان کنگان اظهار داشت: ایمنی مدارس مسئله جدی است، مدیران و دبیران به این مسئله توجه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد:باتوجه به وضعیت اقتصادی کشور و شرایط سخت زندگی مردم ، شما مدیران حق مجبور کردن اهالی به کمک کردن به مدرسه را ندارید.

محیسن با بیان اینکه تنبیه بدنی مطلقا ممنوع است گفت: عمل در این زمینه طبق آیین نامه انظباطی و مقرراتی است و هیچ یک از مدیران و دبیران حق تنبیه بدنی را ندارند.

مدیر آموزش و پرورش کنگان بیان کرد: امروز از کتاب برنامه عملیاتی که اداره آموزش و پرورش شهرستان که بر مبنای سند تحول برنامه ریزی شده است رونمایی خواهد شد که انتظار می‌رود این برنامه عملیاتی بر اساس وضعیت مدرسه بسته و در اختیار مدیریت قرار گیرد.

وی افزود:این برنامه عملیاتی،نقشه راه سندتحول است که برای وزارت آموزش و پرورش است اگر به خوبی در مدرسه اجرا شود قطعا تاثیر مثبتی خواهد داشت.

خبرنگار:صللاح خنافره

نظرات

  1. علی says:

    ان شالله که همین طور باشه
    ولی نگفتن که ممنوع هست فقط گفته که اجباری نیست یعنی میتونید درخواست کمک کنید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن